Gå til innhold

Ruter til min 360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har lyst på trådløst til å bruke med 360 din, så kjøp 802.11 A...

Gir mye bedre overføringshastighet, og det er skikkelig forklart på MCE videoen du kan laste ned på live..

6048486[/snapback]

Aner ikke hva 802.11 A er. Hvordan den ser ut, eller hvor dyr den er. Hvorfor er dette så vanskelig! Jeg vil jo bare vite hvilke som er 360 kompitble. Burde jo stå med store bokstaver på xbox.com?

Lenke til kommentar

Gir mye bedre overføringshastighet, og det er skikkelig forklart på MCE videoen du kan laste ned på live..

6048486[/snapback]

dette er ikke lovlig i norge, men er sikkert mulig og kjøpe i utlandet eller på rett plass

grunnen til at det ikke er lovlig er på grunn av det bruker frekvensen 5 ghz som er lisensiert i norge.

den lovlige frie frekvensen som er i norge er rundt 2,4 ghz frekvensen som er 802.11b

og g

Lenke til kommentar

Alt er jo kompamtinbelt da!

Er bare å åpne porter det.. Skjønner ikke at det skal være så stort problem..

Flesteparten av nye rutere har forskjellige "koder" lagret, slik at hvis du vil åpne porter for xbox live så velger du denne i menyen og vips ferdig.. Spør butikken elkjøp om de har noen ruterere med dette..

Lenke til kommentar

6048486[/snapback]

dette er ikke lovlig i norge, men er sikkert mulig og kjøpe i utlandet eller på rett plass

grunnen til at det ikke er lovlig er på grunn av det bruker frekvensen 5 ghz som er lisensiert i norge.

den lovlige frie frekvensen som er i norge er rundt 2,4 ghz frekvensen som er 802.11b

og g

6048513[/snapback]

Huff skikkelige dårlge greier gitt.. Derfor jeg har slitt så hardt med å finne det da! :)

Da blir jo egentlig trådløs ruter ubrukelig hvis det skal brukes med MCE

Lenke til kommentar
går x box på kabler eller trådløst egentlig?

6048537[/snapback]

Begge to.. Man får kjøpt en adapter (800kr) til å plugge bak, så vil den kunne bruke trådløst.. Så er det en ethernet inngang på den..

6048547[/snapback]

Er ikke bare å åpne. Jeg kan ingenting og fikser ikke å åpne den selv. Spurte derfor en som studerer data. Han fikke ikke det til heller. Derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe en ny, men denne gangen en som fra starten er kompitabel med 360. Om ikke får jeg det ikke til.

Lenke til kommentar

Greit..

Da går du til elkjøp(eller sender mail til hvilken som helst web butikk) og sier: Hei!

Jeg skal ha en ruter som det er lett å åpne porter på. Denne skal brukes med xbox 360. Jeg vet veldig lite om rutere og sånt fra før, så det bør være så lett som mulig og sette opp."

så blir det ordnings skal du se...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...