TST Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Stormregion har nettopp gitt oss en demo av Rush for Berlin, som loves å være et friskt og nyskapende inntog i strategisjangeren. Les mer Lenke til kommentar
koronag Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Oi, dette håper jeg er bra! *laster ned* Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Var ingen Tutorial i demoen, så var litt vanskelig å forstå seg på deg. Gav opp og sletta spillet etter ca. 8 min. Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Dette var overraskende artig! Klarte SP-demoens ene oppdrag uten problemer. Eneste problemet var at jeg aldri fant ut hvordan man forsyner badass-tanken som kom med toget med drivstoff. Hadde vært ordentlig moro å se den i aksjon. Endret 25. mai 2006 av Thor_F Lenke til kommentar
koronag Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Minnet meg for mye om Panzers, som jeg hater. Gi meg Blitzkrieg med bedre grafikk og full 3D! Eller Faces of War! Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Minnet meg for mye om Panzers, som jeg hater. Gi meg Blitzkrieg med bedre grafikk og full 3D! Eller Faces of War! 6181743[/snapback] Siden du gleder deg til Faces of War, så regner jeg med at du også spiller Soldiers: Heroes of WWII multiplayer hele tiden? Lenke til kommentar
koronag Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Nei, men jeg spiller fortsatt diverse modder til denne juvelen av et spill. Irriterer meg at jeg aldri fikk til å spille multiplayer med Soldiers. (Jeg er ikke den eneste) Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Fikk ikke spille Multiplayer? Regner med du har multiplayer patchen og bruker GSA eller ASE? går ikke en dag uten at jeg spiller det online Lenke til kommentar
koronag Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ja, jeg lastet inn multiplayerpatchen for å spille mot en kompis online, men fikk det aldri til å funke. (Jeg spiller andre spill online) Hva er GSA og ASE? Jeg sjekket det offisielle forumet, og det er mange andre som har samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg