LeGranDuc Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Bak på skjermen min er det masse kontakter som jeg "forstår", men hva skal den USB kontakten brukes til. Det er ikke USB-hub på skjermen. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 kanskje du kan koble den i sammen med et digitalt videokamera, for eksempel? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Du kan jo koble tastaturet eller musa til kontakten på skjermen! Sånn har Apple hatt det i maaaaange år nå så det er på tide at andre også begynner å skjønne det praktiske med det! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Sa han ikke at det ikke var en USB hub der...EN USB plugg kan jo ikke brukes til noe...det må jo være to..en for keyboard, og en for PCen til linke keyboardet mot. ...er det høytalere på skjermen? Kanksje det er en USB port for å få lyd fra PCen inn i høytalerne. ellers anner jeg ikke. AKIRA Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Nei, jeg har ikke høyttalere på skjermen min. USB kontakten er ikke en sånn vanlig flat, det er en av den litt tykkere typen. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Mulig at den kommer med eller kan "oppgraderes" med USB HUB? Da kan det vel i tilfelle være inn-saken til HUBen som er montert, kanskje noe std greier fra fabrikken. Fikk du ikke med bruksanvisning da? Lenke til kommentar
Car1man Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg har også en USB kontakt bak på skjermen min. med denne kan du gjennom software gjøre skjerm instillingene. så det er en mulighet. dette er en Samsung syncmaster 957DF, Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Det er samme skjerm som jeg har. Jeg har ikke fått pcen up and running ennå, venter på skjermkort. Men det sto ikke noe i den litteraturen som fulgte med. Håper skjermkortet kommer snart..... Nå har jeg funnet det ut. Det er bare muligheten til å justere skjerminstillingene i windows. Du hadde rett. _________________ Trying is the first step towards failing! [ Denne Melding var redigert av: LeGranDuc på 2002-10-04 02:43 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå