Gå til innhold

Lost Sesong 3: Spoilertråd


Anbefalte innlegg

De som satt i The Pearl visste jo ikke at den bare gikk ut midt i jungelen.

6196855[/snapback]

Joda, men det må da være hakket mer praktisk å sende de rett i en konteiner som Prebo sier.

6197043[/snapback]

Hvorfor det? Poenget er jo at det ikke er noen som samler dem opp og leser rapportene. Dete hele var bare et psykologisk eksperiment hvor beholderene hadde null betydning etter at de var puttet i tuberøret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørte på Damon Lindelof og Carlton Cuse sin podcast for sesongfinalen i går. Der pratet de om "monsteret" og at det ville komme tilbake i neste sesong. Og så sa de at "There's a good chance that you guys saw the monster this year but didn't realize you were looking at the monster".

:hmm: Noen som har noen ideer om hva dette kan bety? De sa bare at vi i løpet av sesong 3 ville forstå...

Lenke til kommentar
Hørte på Damon Lindelof og Carlton Cuse sin podcast for sesongfinalen i går. Der pratet de om "monsteret" og at det ville komme tilbake i neste sesong. Og så sa de at "There's a good chance that you guys saw the monster this year but didn't realize you were looking at the monster".

:hmm: Noen som har noen ideer om hva dette kan bety? De sa bare at vi i løpet av sesong 3 ville forstå...

6202495[/snapback]

 

Den der fikk meg til å tenke...

 

vi har sett monsteret men vet ikke at vi ser på det? gir null mening for meg, med mindre en av de som er på øya har "Hulken" syndromer og plutselig forandrer seg^^

Lenke til kommentar

Det med at vi det er en god sjanse for at vi har sett monsteret sier meg egentlig ikke så mye. Hva kan det vært unntatt mennesker og dyr? Og hvem/hva er det i såfall. Vi har jo ikke akkurat sett så mye mer som kan være et monster. Gleder meg til å finne det ut.

Lenke til kommentar

En skulle tro at magnetismen som "the hatch" skaper slik at disse skruene og slikt blir påvirket av den magnestiske kraften, også ville påvirket de som allerede befinner seg på øyen allerede ;)

En magnetisk kraft som påvirker et fly i luften vil være såpass stor, og kraftig at den vil påvirke omgivelsene rundt "the hatch" som våpnene til "the others", og deres "the hatch" dog ser det ikke ut til at de har blitt påvirket :hmm:

Lenke til kommentar
Produserne har sagt at det er en naturlig forklaring på alt, og derfor tror jeg ikke på røykteorien din desverre :) Men nå har vi jo fått en forklaring på hvordan flyet styrtet, og at dette i all sansynslighet var en tilfeldighet.

6203167[/snapback]

 

Sikker på at de har sagt det? Det er mange som tror de har sagt det, men det tror jeg er en misforståelse. De har sagt at alt har en forklaring, det vet jeg. Men har de sagt naturlig? Vil gjerne ha sikre kilder på det...

Lenke til kommentar
Hørte på Damon Lindelof og Carlton Cuse sin podcast for sesongfinalen i går. Der pratet de om "monsteret" og at det ville komme tilbake i neste sesong. Og så sa de at "There's a good chance that you guys saw the monster this year but didn't realize you were looking at the monster".

:hmm: Noen som har noen ideer om hva dette kan bety? De sa bare at vi i løpet av sesong 3 ville forstå...

6202495[/snapback]

 

Da har vi to muligheter.

 

1) Lindelof & Co tror at vi seerne tror at monsteret og skyggen er to forskjellige ting. Derfor sikter de til at de to er samme ''tingen'' og vi dermed såg monsteret når Mr. Eko såg det.. Dårlig teori :cool:

 

2) Not Henry Gale er monsteret.

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Det er to måter å se Lost på: Man of Faith og Man of Science.

6204022[/snapback]

Hehe, godt poeng :)

Selv heller jeg nok mot Man of Science-"måten". Sikkert fordi allaskens teorier som kan ha tråder knyttet til virkeligheten er en anelse fascinerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...