Gå til innhold

Lost Sesong 3: Spoilertråd

Anbefalte innlegg

Når vi møtte Kelvin i hatchen i desmond flashbacket : var det før eller etter han var i Iraque ? må liksom orientere meg litt :p

Var det ikke gulf krigen Sayid var med i ?

Desmond sa han var der i 3 år [i luka] 

Flykræsjet var 2004 ?

etter da

Men ha desmond sakt hva Kelvin døde av ? got infected ?

6174470[/snapback]

Har vi sett samme sesongfinale? Fikk tydelig se hvordan Kelvin døde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja. det gikk litt fort. var så overoppheted. trenger ny vifte. Jeg mener: Dødsbra episode :)

6174841[/snapback]

Eller som det også kan kalles, Episoder :p Hihi :)

6174855[/snapback]

telles det ikke som en hvis begge heter "live together die alone" :p

Lenke til kommentar
ja. det gikk litt fort. var så overoppheted. trenger ny vifte. Jeg mener: Dødsbra episode :)

6174841[/snapback]

Eller som det også kan kalles, Episoder :p Hihi :)

6174855[/snapback]

telles det ikke som en hvis begge heter "live together die alone" :p

6174903[/snapback]

Jaja :p Kan jo kalles Ep 23a og Ep 23b, istedenfor ep 23 og 24.. :p Bare skulle hinte til at det var 2 episoder, i tilfelle du ikke hadde fått med deg det :p Snakket med mange angående lost idag, og de syntes sesongavslutningen var dårlig, at den sluttet litt rart.. :p Så spurte jeg om de hadde sett BEGGE episodene, og de bare: "huh" ? ;)

Lenke til kommentar

Det hadde jo ikke vert morsomt engang om det hadde slutta med sawyer som sier : Whats the plan ?

:p

JJ Abrahams sa jo vi skulle se mer til monsteret !

Hvertfall sesong 3 kommer til å bli konge. Men hvis det ikke blir mer flashback fra the others / dharma blir det vel litt...

Det blir bedre og bedre

Lurer fortsjatt på om det noe jeg ikke har fått med meg angående de Rusiske stasjons folka... ?

Lenke til kommentar

Fra spoilerFix.com:

05/16 - [in Season 3,] there will be new locations and new characters (one rumor has Desmond joining the cast full-time, but producers won't comment). The season's big theme sounds timely, twisty, and terrifying. Hints Lindelof: "'Us versus Them.' But who's the 'us,' and who's the 'them'?" Source: Entertainment Weekly.

Så vil det si at kanskje Desmond ikke er død? :dribble:

Endret av lordHagen
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke våre venner i luken døde. Det var jo tross alt ikke noen stor eksplosjon som vi fikk se. Bryr meg ikke så veldig mye om Locke dør, men Desmond og Eko vil jeg se mer til.

6179376[/snapback]

Syns eksplosjonen så ut som "EMP" fra andre filmer :p

Lenke til kommentar

ganske interresante spoilere fra GuruGroupLTD : (alt er ubekreftede spoilere fra folk som hevder dette så...)

"...the whispering is an attempt by the specials to contact those on the Island and warn them of inpending dangers...It's group of some 10-12 people held captive by the others..."

"Vincent is special, and he and Walt have special relationship, they can communicate and see what the other sees, the islands magnetic interference has kept Walt & Vincent from reading each well since being on the island... And 10 year old would worry about his dog, but for Walt, his dog is very special to him..."

"...the polar bears were brought to Island in the 80's for the Dharma experiments, a handful have survived on the Island since..."

"Hurley has stocked piled Hatch food and before that he had hidden things from the plane...thats all to his non wieght loss issue... And, Claire is Jack's half-sister...."

"...Kelvin was sent on a secret mission to the Island, after being there about a year he fell in with a man named Oscar Gilfoil, who at the time was manning the Swan station, Kelvin was intorduced to the button pushing by Oscar & then after about a month Oscar disappeared into the jungle never to be seen by Kelvin, about two years later, Desmond showed up..."

Character updates for next year...

Henry/Joshua

Zeke/Dr.Fincan

Eleanor Widmore

Desmond full time!

Micheal 2-3 episodes

Various others, Ms. Clugh etc....

"The others are not hiding from the outside world, they are hiding from enemies on a nearby island...."

"The food drop was intended for partys other than our lost group and it came from that nearby island...."

..."Charlie will be the next to die on the show...."

"Desmond return bring both hope & despair...the boat would seem to be a way of rescue, but because Desmond believes there's no where to go we are left unsure of how meaningful the boat is...."

"Kelvin Drew the map & Desmond added to it....Libby could remember her mental issues but chose not to share them with with anyone...."

"Hurley is a lottery winner....Dave is real, but Hurley has never physically met him...."

"...the two sides will be us (US= lostees, others and innocent ones held captive) versus them (them = Hanso who leads a secret scientific group who are supported by a insane cult leadr guy named Igor, Igor's henchmen have weapons and such, but with all the powers & devices they have they rarely need guns...."

"Vincent need to talk to Walt so he can share some things he's seen..."

"The fab 4 have been selected for different reasons, Jack for his medical knowledge, Sawyer, because he's too reckless to be left unsupervised, Hurley because he may help the project/mission with a special gift and Kate because she has ties to the others..."

"Kate will get with Jack, but wind up with Sawyer in the end..."

"The island has the ability to move locations and avoid unwanted traffic for protection, it can't move long distances but just enough to avoid spies etc..."

"Locke had an interaction with Smokey, but he was unable to grasp the bigger picture, but he knows more than he's letting on.... "

Endret av Moff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...