Gå til innhold

Lost Sesong 3: Spoilertråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik tror jeg sesong 3 blir:

 

1: Vi får svaret på en enorm cliffhanger fra slutten på siste episoden i sesong 2.

2: Sesong 3 konsentreres rundt nye store spørsmål, og ting vi lurte på i sesong 2 blir patetiske i forhold. Akkurat som "The Hatch" fra sesong 1.

3: Vi får en del flashbacks fra 1980-tallet på øya.

4: Vi blir presentert noe nytt som vi får følge en del. Noe som ikke finner sted på øya.

Lenke til kommentar
3: Vi får en del flashbacks fra 1980-tallet på øya.

6136554[/snapback]

 

Det håper jeg inderlig ! F.eks se med Adam og Eva (skjelettene Jack fant i hulene ), se fra øyas vinkel når dharma folka kommer, hvordan the others kom, the black rock :)

Lenke til kommentar
Telleren har jo allerede gått ned til null. Og hva skjedde ? Jo : Lockedown ;)

 

Så hvorfor står det i spoilere at man skal få vite hva som skjer hvis telleren går ned til null ?!

6141352[/snapback]

 

Det ble ikke Lockdown fordi telleren gikk ned til null. Det skjedde før det. Og som vi ser i promoen for neste episode, ser det ut til at dørene går ned igjen.

Lenke til kommentar

Skulle sett på den transcripten som ble skrevet ut da John og Eko fant den nye luken, der var jo alle gangene de hadde skrevet tallene skrevet opp.. Og om alt som ble skrevet ble registerert på det papiret så ville de også plukket opp det Michael skrev til Walt...

Slik jeg ser det: Det som går frem av episoden er at under lockdown får de mer forsyninger, men av en eller annen grunn skal ikke den/de som er inne i luken vite noe om selve droppet, derfor blir alle dører sperret... Hvorfor det var merket av tegn og slikt på veggene vet jeg ikke...

Lenke til kommentar

Det virket jo som om det hele er ment som et psykisk ekspriment. Derfor tror jeg egentlig ikke det vil skje noe særlig hvis de ikke trykker på den.

 

Irriterte meg at John og Eko ikke prøvde å spore den "brensendern" i den nye luken. Den de stappa notatbøker i.. De sa jo at den ville sende bøkene til "sjefene".

Lenke til kommentar
Det virket jo som om det hele er ment som et psykisk ekspriment. Derfor tror jeg egentlig ikke det vil skje noe særlig hvis de ikke trykker på den.

 

Irriterte meg at John og Eko ikke prøvde å spore den "brensendern" i den nye luken. Den de stappa notatbøker i.. De sa jo at den ville sende bøkene til "sjefene".

6155038[/snapback]

 

Siden dette er spoilertråden sier jeg dette uten spoilertags: Hvis du har sett den ene promoen for siste episode, så ser du at alle de "tubemail"-boksene ligge bak Jack og co. Virker som de bare har blitt sendt ut i jungelen. Kan jo bli litt av et sjokk når de får vite at de har blitt overvåket, og ser alt som har blitt skrevet om dem.

Lenke til kommentar
Slik jeg ser det: Det som går frem av episoden er at under lockdown får de mer forsyninger, men av en eller annen grunn skal ikke den/de som er inne i luken vite noe om selve droppet, derfor blir alle dører sperret

6144640[/snapback]

Jeg tror heller det er for å holde inntrengere borte mens forsyningene hentes. Forsyningene er jo merket med svane, og da er det sannsynlig at varene skal hentes av dem som er i stasjonen.

Lenke til kommentar
Fant dette på IMDB. Tviler på at det stemmer.

 

Det skal liksom være plottet for episode 23, men som sagt : tviler på at det er slik :

 

*snip*

6132637[/snapback]

 

Mye av dette som skjedde, men en del er feil. Kan den som har skrevet denne spoileren ha sett en "før utgave" av sesongfinalen, som i ettertid er blitt endret ? :)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Når vi møtte Kelvin i hatchen i desmond flashbacket : var det før eller etter han var i Iraque ? må liksom orientere meg litt :p

 

Var det ikke gulf krigen Sayid var med i ?

Desmond sa han var der i 3 år [i luka]

Flykræsjet var 2004 ?

 

etter da

 

Men ha desmond sakt hva Kelvin døde av ? got infected ?

Endret av Moff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...