NikkaYoichi Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Enden på visa blir at Locke(eller hvordan navnet hans nå skrives) våkner opp fra koma, han har drømt hele greia. Det som er fælt er at han fortsatt er lam og blir overflyttet til sinnsykehus når han begynner å fortelle om det han, fortsatt tror, har hendt. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Takk igjen SoloX Enden på visa blir at Locke(eller hvordan navnet hans nå skrives) våkner opp fra koma, han har drømt hele greia. Det som er fælt er at han fortsatt er lam og blir overflyttet til sinnsykehus når han begynner å fortelle om det han, fortsatt tror, har hendt. Det tror jeg neppe ABC finner nok på nye mmmmye mer profft skal du se Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Neitakk: Kunne du lagt noen linker i førsteinnlegget? Something like this: Topic has attachmentsLOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ* Her diskuteres episodene etter USA-tid. Her skal ingenting uten om det som har skjedd i USA-tid. LOST sesong 2 - TVNorge - Les 1. innlegg Her skal det diskuteres utover det som har skjedd på TV-Norge. Lost-norge.net En norsk fanside til Lost. Spoilerfix @Lost Den beste kilden til å finne spoilere. Generelle tanker rundt Lost, eller meninger skal taes opp i de trådene til de respektive kanalene (ABC og TvNorge), her skal det diskuteres spoilere. Endret 10. mai 2006 av SoloX Lenke til kommentar
Moff Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 jack sier på Promoen : He shot two of our people and one of them is dead ! Libby = ikke død... Enda Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Kanadisk promo for Three Minutes" Amerikansk promo for Three Minutes" Lenke til kommentar
Moff Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) whoah ^^ han vil få både Jack, Sawyer, Kate, Hurley n Sayid med i fella Gleder meg vilt til å se mer av alex, Mr Friendly. Og kanskje Kelvin ? Har noen en anelse om hva de ser på på slutten der?? På den amerikanske. Monsteret ? eller Michael som nettop har gjort et eller annet . Eller The Others. Blir genialt da ! Michael lokker hovedpersonene til the others campen. Og felle. Mens da er alle de andre uten særlig forsvar ^^ Oh my god! Endret 11. mai 2006 av Moff Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg vil tippe at Locke eller noen får en drøm hvor Michael blir utpekt som synderen. Tror heller ikke det er så vanskelig for dem å legge sammen to og to. En hver forniftig person hadde ikke stolt blindt på Michael... "Oh my God"... Hva kan det være mon tro? En død person som ikke er død allikevel? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Noen som har sett Hanso Foundation Commercial? Den gir ganske bra informasjon om hva som foregår. Edit: La den ut her: Hanso Foundation Commercial Litt småsnacks: Endret 11. mai 2006 av LarsP Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Er dette en del av det "online spillet"? http://www.thehansofoundation.org og http://www.thelostexperience.com En annen stilig side, for de som ikke har sett den før: http://www.theswanstation.com Endret 11. mai 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Moff Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg vil tippe at Locke eller noen får en drøm hvor Michael blir utpekt som synderen. 6082266[/snapback] Eller hva med Dave som sier til Hurley at Michael er synderen Btw: Hvem hadde stått opp fra døde i så fall ? Hva var det greiene skriveren printet ut i the pearl ? Eco trykket y for yes på "print log? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Er det bare meg, eller er det litt rart at det var 9 skjermer på den stasjonen de fant i e21? Kan det være at det er 9 stasjoner da? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 De sa jo de var på den hmm 5av6 stasjonen ? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det var jo fra flere vinkler da, har vel ikke bare ett kamera i vær bunker? Er nok bare 6 stasjoner. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Kanskje når de sier " Omg ! " at de ser en mørbanka Henry Gale Han faila jo oppdraget sitt med å hente locke. kanksje han gik tilbake til folka. Nå vil co-operate ^^ han sa jo : He's a brilliant man.... But he's not a forgiving man.. " Vedder på at man ikke for se det eller at det helt på slutten Stemmer det at den sisteepisoden vil vare i OVER 2 timer ! ? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Enden på visa blir at Locke(eller hvordan navnet hans nå skrives) våkner opp fra koma, han har drømt hele greia. Det som er fælt er at han fortsatt er lam og blir overflyttet til sinnsykehus når han begynner å fortelle om det han, fortsatt tror, har hendt. 6076435[/snapback] du tror ikke folk ville følt seg lurt da? produsentene har avlivet flere teorier, bl.a. den at de alle er døde og er i skjærsilden. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Stemmer det at den sisteepisoden vil vare i OVER 2 timer ! ? 6093606[/snapback] Jeg tror det er slik at den varer i 2 timer med reklamepauser (i USA). Mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Jo den varer i 2 timer i usa med reklamer. Så uten reklame vil den vare i ca 1 t og 20 min. Endret 13. mai 2006 av mafiaman Lenke til kommentar
O.J Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jo den varer i 2 timer i usa med reklamer.Så uten reklame vil den vare i ca 1 t og 20 min. 6094389[/snapback] Er vanlig for en sesongavslutning det. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Nå har jeg det! Når Claire sier omg : Sikkert monsteret ! Damon lovte at vi skulle se mer av dette mot slutten Hun som sier " He is a live. He stands outside right now "På promoen til 22, må vel være "Mrs. Klugh " ? Fra the tailies eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå