Gå til innhold

Lost Sesong 3: Spoilertråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk igjen SoloX

 

Enden på visa blir at Locke(eller hvordan navnet hans nå skrives) våkner opp fra koma, han har drømt hele greia. Det som er fælt er at han fortsatt er lam og blir overflyttet til sinnsykehus når han begynner å fortelle om det han, fortsatt tror, har hendt.

 

Det tror jeg neppe :p ABC finner nok på nye mmmmye mer profft skal du se :thumbup:

Lenke til kommentar

Neitakk: Kunne du lagt noen linker i førsteinnlegget?

 

Something like this:

Generelle tanker rundt Lost, eller meninger skal taes opp i de trådene til de respektive kanalene (ABC og TvNorge), her skal det diskuteres spoilere.

Endret av SoloX
Lenke til kommentar

whoah ^^ han vil få både Jack, Sawyer, Kate, Hurley n Sayid med i fella ;)

Gleder meg vilt til å se mer av alex, Mr Friendly. Og kanskje Kelvin ?

 

Har noen en anelse om hva de ser på på slutten der?? På den amerikanske. Monsteret ? eller Michael som nettop har gjort et eller annet . Eller The Others.

 

Blir genialt da ! Michael lokker hovedpersonene til the others campen. Og felle. Mens da er alle de andre uten særlig forsvar ^^

 

Oh my god!
Endret av Moff
Lenke til kommentar

Jeg vil tippe at Locke eller noen får en drøm hvor Michael blir utpekt som synderen. Tror heller ikke det er så vanskelig for dem å legge sammen to og to. En hver forniftig person hadde ikke stolt blindt på Michael...

"Oh my God"... Hva kan det være mon tro? En død person som ikke er død allikevel?

Lenke til kommentar
Jeg vil tippe at Locke eller noen får en drøm hvor Michael blir utpekt som synderen.

6082266[/snapback]

Eller hva med Dave som sier til Hurley at Michael er synderen ;)

 

Btw: Hvem hadde stått opp fra døde i så fall ?

 

 

 

Hva var det greiene skriveren printet ut i the pearl ? Eco trykket y for yes på "print log? :hmm:

Lenke til kommentar

Kanskje når de sier " Omg ! " at de ser en mørbanka Henry Gale :p Han faila jo oppdraget sitt med å hente locke. kanksje han gik tilbake til folka. Nå vil co-operate ^^

 

han sa jo : He's a brilliant man.... But he's not a forgiving man.. "

 

Vedder på at man ikke for se det eller at det helt på slutten :thumbup:

 

 

Stemmer det at den sisteepisoden vil vare i OVER 2 timer ! ?

Lenke til kommentar
Enden på visa blir at Locke(eller hvordan navnet hans nå skrives) våkner opp fra koma, han har drømt hele greia. Det som er fælt er at han fortsatt er lam og blir overflyttet til sinnsykehus når han begynner å fortelle om det han, fortsatt tror, har hendt.

6076435[/snapback]

 

du tror ikke folk ville følt seg lurt da?

 

produsentene har avlivet flere teorier, bl.a. den at de alle er døde og er i skjærsilden.

Lenke til kommentar

Nå har jeg det! Når Claire sier omg : Sikkert monsteret ! Damon lovte at vi skulle se mer av dette mot slutten

 

Hun som sier " He is a live. He stands outside right now "På promoen til 22, må vel være "Mrs. Klugh " ? Fra the tailies eller ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...