Gå til innhold

Lost Sesong 3: Spoilertråd


Anbefalte innlegg

nice ^^ takk.

Det er fra den siste episoden. For å si det sånn er det jo dobbelt så spennende hvis det er mørkt ;) Men det er sikkert bare øving eller etlranna

 

Oi.. Var en slik Dharma kar på det ene bildet jo =/

 

Hvilket av bildene ;) så ikke en eneste lende sjel på noen av bildene.

Endret av Moff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nice ^^ takk.

Det er fra den siste episoden. For å si det sånn er det jo dobbelt så spennende hvis det er mørkt  ;) Men det er sikkert bare øving eller etlranna

6057402[/snapback]

 

Utfra "3-ukerspromoen" så får vi mørke scener, ja. Men sesongfinalen er jo 2 timer lang, så det er nok både mørkt og lyst :p

 

-- -

  • Lindelof ∧ Cuse: We'll see the resolution of the Michael-Walt story. We're going to answer the question of where Michael has been and resolve the story of him and Walt. The growth of Malcolm David Kelly (Walt) will be addressed in the 3rd season. We'll learn more about Dharma. Desmond will shed some more light on his experience on the island in the three years prior to when Locke came down into that hatch. There is more stuff between Sawyer/Kate/Jack, but the focus is not on the romance between those characters. There are bigger fish to fry. Ana-Lucia and Jack were not in a place where we felt it was believable for them to have a romance. Charlie and Claire have been on a break and there's definitely some advancement in their relationship as part of the finale. the perception might be that we dropped the idea of forming an army, what actually happened was that more significant things replaced the need to develop an army. But that concept is indeed coming back for the finale. You can expect to see more of Rousseau next year, but the story of the wrecked research vessel… it will be coming at some point but we can't guarantee it'll be in Season 3. We'll be introducing new characters in Season 3, so you'll be getting fresh flashbacks. You'll probably see fewer flashbacks of our original characters as we begin to move toward certain inevitabilities. You will learn more about some of the other survivors next year. Also, where the new characters come from in Season 3 is going be part of the fun and anticipation over the summer, and hopefully by the end of the finale you'll be getting some sense of who those characters might be. We are going to produce the next 22 hours of Lost in Season 3. Source: Ask Ausiello @ TV Guide

Lenke til kommentar

Har noen lagt merke til at Hurley har snakket for begge personene i seg tidligere? Som i episode 201, hvor han står og ramser opp numrene. Nå når vi vet at han hadde en fantasivenn, hører mann tydelig at Hurley står der og snakker for to personer:

04:15

Kate: Hurley are we ok?

Hurley: Yeah, awsome

Hurley: Just...I have to pee

Hurley: Great idea dude, go look in the burning dead hole

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Har noen lagt merke til at Hurley har snakket for begge personene i seg tidligere? Som i episode 201, hvor han står og ramser opp numrene. Nå når vi vet at han hadde en fantasivenn, hører mann tydelig at Hurley står der og snakker for to personer:

04:15

Kate: Hurley are we ok?

Hurley: Yeah, awsome

Hurley: Just...I have to pee

Hurley: Great idea dude, go look in the burning ?whole

6068854[/snapback]

 

Det virker som han gjør det ja. Det har jeg ikke lagt merke til før...

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hva du mener der, neitakk. Syns det virker som Hurley bare er Hurley vanlige Hurley. Kan du forklare dypere?

6068898[/snapback]

For de rundt ham er han den vanlige Hurley ja... Det er ingen som legger merke til at han har splittet personlighet. Men hadde de hørt nøye etter, så hadde de hørt at han snakker med seg selv i form av at fantasifiguren hans svarer...

 

Kate: Hurley are we ok?

Hurley seg selv: Yeah, awsome

Hurley seg selv: Just...I have to pee

Hurley fantasivenn: Great idea dude, go look in the burning "dead?" hole

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Vel, det kan tyde på at Hurley kanskje havnet i en sjokksituasjon fordi han oppdaget tallene. Han kan ha glemt det senere...

 

Kanskje han ikke har tidsbegrep heller, og at han i fantasien befant seg på sinssykehuset igjen.

 

Ikke vet jeg, men jeg er ganske sikker på at han snakker med splittet personlighet på det lydklippet du la ved der.

Lenke til kommentar
Et bedre bilde av døra inn til stasjonen som ligger ved teltleiren:

 

http://lostpedia.com/images/0/0f/Logo5.jpg

 

Dette er en hittil ukjent logo som ikke er vist noe sted. Heller ikke på kartet.

 

Muligheten er da at det er en av disse stasjonene: C3, C4, ? eller den som er skriblet over.

6071258[/snapback]

 

Er postet før, her.

 

Er nok mest sannsynlig C3 eller C4 tror jeg.

 

Utfra Kartet på veggen, vil jeg tro at Dharma-stasjonene er delt opp slik:

 

-The Swan. Denne kjenner vi, er "her vi er".

-The Flame. Den er veldig usikker. Aner ikke hva den kan være.

-The Staff. Her ble Claire tatt.

-The Arrow. Her var Tail Section, som vi så i The Other 48 Days.

-The Pearl. Det står "The Pearl" i nærheten mellom CV III og CV IV. Tror derfor at det er den stasjonen The Others hører til.

 

 

Mens jeg studerte kartet nå la jeg merke til noe: "Suspected shut down date 10.28.84". La oss si at det kommer èn forsending vært år. Da var det 28. oktober lockdownen var, men man kan enda ikke si for sikkert hvilket år.

Noe annet interessant som står der er "It's a bad plan that can't be changed". Første jeg tenkte var at dette kartet var laget av Kelvin, og at han derfor måtte ha kontakter innad i Dharma, men siden det står en dato der (1984), så tviler jeg på at det er han. Det at det er en "bad plan" betyr nok at Dharma har noe stort på gang.

 

Tror vi får en del svar i Live Together, Die Alone.

 

Edit: Så er det vel en undervannstasjon òg, som haien kom fra.

Endret av SoloX
Lenke til kommentar

Har lurt en god del på episode 18 "Dave". Nå som Libby mest sannsynlig er død tror jeg kanskje at alt bare var en drøm i Hurleys hode. Og da mener jeg ALT. Han sovnet på øya og drømte plutselig noe rart om at han egentlig ikke var der, at han var på et mentalsykehus, Dave var på øya osv.

 

Fordi siden hun nå er død er det grunnløst å begynne å forklare alt som skjedde med Dave og det. Jeg tror at vi i en senere episode får se flashbacks fra ep. 18 og at Hurley plutselig våkner på øya.

 

Episode 18 er forresten den artigste LOSTepisoden, p.g.a. Davekarakteren.

 

Dave: (slap) "Was that a halusination?"

og

"Eeeeh, Kinkoos(?), Photoshop, do you really think they blow up the Death star?"

Lenke til kommentar

Irriterer meg at Libby forsvinner ut av serien, har vært kjempe nyserrig etter jeg så henne på institusjonen sammen med Hurley. Plagsomt at Micheal også har blitt en slemming, men tror han blir tvunget av the other pga Walt.

 

En annen ting, irriterende lesning at Henry Gale spiller en viktig rolle framover, JEG VIL HA DEN EKLE MANNEN DØD OG BEGRAVT. Herrrrrrrrrrrrregud så ekkel og plagsom han er, fæleste fyren jeg har sett på lenge på tv :(

 

Men jeg liker altså godt lost :)

Lenke til kommentar
En annen ting, irriterende lesning at Henry Gale spiller en viktig rolle framover, JEG VIL HA DEN EKLE MANNEN DØD OG BEGRAVT. Herrrrrrrrrrrrregud så ekkel og plagsom han er, fæleste fyren jeg har sett på lenge på tv :(

6073951[/snapback]

 

Hørte intervju med michael ; han som spiller "henry gale" . han hørte jo koslig ut :p

 

Når kommer egentlig promoene til neste episode (Three Minutes ) ? I dag ?

Noen som har peiling på hvorfor den heter 3 minuter ?

Lenke til kommentar
Når kommer egentlig promoene til neste episode (Three Minutes ) ? I dag ?

Noen som har peiling på hvorfor den heter 3 minuter ?

6076046[/snapback]

 

Promoene (den amerikanske) pleier vel å komme rett etter episoden før. Så, i morgen er den nok tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...