Gå til innhold

Lost Sesong 3: Spoilertråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mulig det, da sayid kom til campen til the others og såg inn i luken deres ledde den ingensteds bare rett til fjellet, da fikk vi vite at det bare var falskt, så at de er høyteknologiske (teknologisk er av udefinert term på øya sia de alltid finner nye ting) er mulig

Det jeg er nysgjerrig på er hva de hyroglofiene (vet ikke hvordan det skrives) betyr.

Når jeg skal kommentere statuen med 4tær så var jo tallet 4veldig sentralt i episoden, nå har jeg ikke god nok hukommelse til å ramse opp alt, blant annet at det var 4personer som skulle "hentes", om dette er vesentlig vet jeg ikke, men virker som det...

Lenke til kommentar
06/12 - I *believe* Locke, Eko and Desmon will be back. Terry O'Quinn and SexAAA (Adewale Akinnuoye Agbaje) are both under contract, and I've heard Desmond will be back. Now, that could be in a flashback, but it was my understanding his next appearance would be more of the still-breathing-on-the-island variety.

 

Bra er det :)

 

Serien vil heve seg med Desmond karakteren.

Lenke til kommentar

Som dere sikkert har hørt, så kommer Prison Break og Lost til å slå seg sammen til Prison Lost.

 

SPOILER FRA Prison break !!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Rømlingene greier å skaffe seg et fly, de fly ut mot havet, og over lost øya. Som dere sikkert husker fra siste Lost episode så blir den store magneten skrudd på, den trekker ned flyet som kræsjer på øya. jeg gleder meg sinnsykt! :roll:

Lenke til kommentar
Som dere sikkert har hørt, så kommer Prison Break og Lost til å slå seg sammen til Prison Lost.

 

SPOILER FRA Prison break !!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Rømlingene greier å skaffe seg et fly, de fly ut mot havet, og over lost øya. Som dere sikkert husker fra siste Lost episode så blir den store magneten skrudd på, den trekker ned flyet som kræsjer på øya. jeg gleder meg sinnsykt!  :roll:

6300491[/snapback]

Hadde de gutta der begynt å herje på øya, hadde det vært over og ut for våre helter ja. Kunne vært en veldig artig kombinasjon...

Lenke til kommentar
Hvis serien hever seg enda mer enn den har gjort, kommer det til å bli en heftig sesong.

6300258[/snapback]

 

Tja, kanskje på nivå med sesong 1? Sesong 2 bar litt for mye preg av uthaling av tid, samt at det var en bommert å dra inn Ana Lucia. Men nå som Ana er ut og vi trolig får Desmond og Henry inn så ser det ufattelig bra ut. Ønsker også Lock a la sesong 1 tilbake. Litt mer bestemt og "allvitende" og ikke så forskremt og panisk som i sesong 2. Og mer Sayid.

 

Jeg er veldig optimist for sesong 3 :)

Lenke til kommentar
Som dere sikkert har hørt, så kommer Prison Break og Lost til å slå seg sammen til Prison Lost.

 

SPOILER FRA Prison break !!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Rømlingene greier å skaffe seg et fly, de fly ut mot havet, og over lost øya. Som dere sikkert husker fra siste Lost episode så blir den store magneten skrudd på, den trekker ned flyet som kræsjer på øya. jeg gleder meg sinnsykt!  :roll:

6300491[/snapback]

 

send mail til de som lager lost og de som lager prison break. og si at du har skrevet ferdig slutten. ;)

 

Blir litt problem da, siden da kommer det enda en sesong med priso nbreak & lost (lost prison :w00t: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...