Brekke Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 hei jeg har tengt å bytte ut det meste av kjøleribber i dataen men lurte litt på om noen kunne si meg hvor man kan finne kjøleribbe til prossesor og skjermkort takker for alle svar Lenke til kommentar
Patz Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Prisguiden har en egen kategori for kjøling, ellers har microplex endel. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hvilken socket har du? Fint med litt info før vi kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 til skjermkort vf900 til cpu zalman, thermaltake, thermalright, ninja scythe, etc. http://www.psdata.no/ps.asp?it=121591&mlevel=340200 er vel det beste som er Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 her kan du snoke litt rundt..... eller du kan fortelle oss ha du har av HW og vi hjelper Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 hei jeg har tengt å bytte ut det meste av kjøleribber i dataen men lurte litt på om noen kunne si meg hvor man kan finne kjøleribbe til prossesor og skjermkort takker for alle svar 6048125[/snapback] Sikker på at du trenger nye kjøleribber? antar du vil bytte pga. varme.. prøv med flere kabinettvifter eller nye kjølevifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå