nisse567 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei. Jeg heter Per og er grønn på web-utvikling. Kan sånn nogenlunde litt html, men det er latterlig lite. Det jeg holder på med nå er å prøve meg på å lage .css styling på siden min (Nisse567 - Den beste nissen!) Men jeg vil bruke en font som IKKE er direkte standard på de mange tusen maskiner rundt omkring i verden. Er vel nesten bare min maskin som har den...Hva gjør jeg da? Hvordan kan jeg gjøre sånn at du/dere får se hjemmesiden min med en font som ikke gjør at siden vil ligne på den lokale menigheten sin? Som sagt, så er jeg GRØNN på området... Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hvis du på død og liv må bruke en rar font, så anbefaler jeg å bruke flash. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Er en annen tråd her som kanskje hjelper: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=570289&hl=font Lenke til kommentar
nisse567 Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Takk skal du ha.. Gjorde nettopp huet mitt enda mer forvirra... Ser for meg sommerferien går på å lese FLASH, CSS, JAVA, PHP, SQL osv... Tenkte å prøve sånn sIFR ting... Lenke til kommentar
nisse567 Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Er en annen tråd her som kanskje hjelper:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=570289&hl=font 6048172[/snapback] Var den jeg oppdaga Så jeg tester ut de derre sIFR greiene Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Eller bare lage et bilde hvor du bruker den tekset, hvis du skal ha den i f.eks. overskrifter Er vel ikke vanskeligere enn det. Lenke til kommentar
nisse567 Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Eller bare lage et bilde hvor du bruker den tekset, hvis du skal ha den i f.eks. overskrifter Er vel ikke vanskeligere enn det. 6048338[/snapback] Blir fryktelig stort hvis jeg bruker bilder. Jobber med å bruke WEFT nå. Ser ut som det skal funke Lenke til kommentar
nisse567 Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Blir fryktelig stort hvis jeg bruker bilder. Jobber med å bruke WEFT nå. Ser ut som det skal funke 6048355[/snapback] ...eller kanskje ikke.... http://www.nisse567.com/raptorion/ Denne siden skal faktisk IKKE har Arial... WEFT funker ikke på min side, og det er litt rart... Endret 5. juni 2006 av nisse567 Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 litt offtopic kanskje men, hvilke fonter er egentlig standard? som man kan bruke så alle ser det? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 litt offtopic kanskje men, hvilke fonter er egentlig standard? som man kan bruke så alle ser det? 6246250[/snapback] Times News Roman, Georgia, Verdana, Sans Serif er vel ganske standard skrifter. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 denne siden er sjekk å ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå