xin2k Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Maskinen min har det med og fryse under spilling i ca 7 sek. Den kan skje at den slår seg av men ikke ofte det, har bare skjedd 2 ganger. Har fått blåskjerm 2 ganger men det er lenge siden så trur det er bra igjen. Jeg har innstalert driverene på nytt.. men har 2 windowser og lurer litt på om det skjer noe der.. Kan det være gammel driver til BIOS? hvor skaffer jeg ny driver til det? specc: Prossessor: AMD 64 3500+ Prosessorkjøler: Arctic Cooling Silencer 64 Ultra TC Hovedkort: MSI K8N NEO2 -S939 Ram: Kingston HyperX 1024MB Skjermkort: Aopen Geforce 6800 Ultra, med modifisert Arctic-Cooling-kjøler Strømforsyning: OCZ 470W POWERSTREAM Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei! Hvordan er temperaturen på cpu og skjermkortet? Kjør diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD, og test ivertfall minnet og harddisk. Kjør også antivirussøk på pcen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
xin2k Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Hei! Hvordan er temperaturen på cpu og skjermkortet? 6049007[/snapback] tempen på skjermkortet i kjenen er på ca 60grader. Så står det rund skjerkortet er på 40grader. jeg vet ikke om det er høgt da men han som jeg har kjøpt pc'en med sier at det er vanelig. jeg skal prøve og formatere den i dag og innstalere den slik at jeg får bare 1 windows.. kan være at det blir noe kluss der med skjerkort driverene siden jeg har innstaler det både i c og i g. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Temperaturene ser normale ut, men du kan forsøke med andre drivere til skjermkortet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
xin2k Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 har formatert nå, hadde internasjonal driver før.. har UK driver nå.. men var ingen forskjell.. men kan det være noe med fastwrite? fekk blåskjerm i går det det sto ca: irql not less or eqaul elns.. Lenke til kommentar
janbsolh Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei, Sjekk disken din. Har du ulyder fra HD? Eventuelt bytt IDE/ S-Ata kabel. Lenke til kommentar
xin2k Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 trur det er fixa.. skrudde av fastwrite i BIOS og innstalerte en uk driver men noen som vet om det finst oppdateringer til denne BIOSen: Phoenix - AwardBIOS? Jeg har versjon v6.00PG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå