Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At er recorder (Hos Psdata) det samme som brenne?

6047841[/snapback]

Record betyr jo "å ta opp". Men hvis du hadde vist til produkt så hadde det vært lettere.

Er det med S-ATA kabler når men kjøper harddisker til sata

6047904[/snapback]

På noen butikker så følger det med, mens andre så gjør det ikke det.

Men det skal sannsynligvis/alltid stå på produktsiden til nettbutikken om det følger med eller om det må kjøpes seperat.

Mvh Scotty :)

Lenke til kommentar
Er det med kabler med denne?

Og hvis ikke korleis og kanj dere finne noen kabler for kjønner meg ikke noe på DE kablene

6048041[/snapback]

For å være ærlig så vet jeg ikke om det følger med, du får nesten spørre nettbutikken eller kunder som har kjøpt der før.

Men du kan velge alle kablene som er her. Alle de er S-ATA kabler, men jeg vil helst anbefale deg å kjøpe disse. De har ikke en "knekk" på seg..

Lenke til kommentar
Er det med kabler med denne?

Og hvis ikke korleis og kanj dere finne noen kabler for kjønner meg ikke noe på DE kablene

6048041[/snapback]

For å være ærlig så vet jeg ikke om det følger med, du får nesten spørre nettbutikken eller kunder som har kjøpt der før.

Men du kan velge alle kablene som er her. Alle de er S-ATA kabler, men jeg vil helst anbefale deg å kjøpe disse. De har ikke en "knekk" på seg..

6048061[/snapback]

De med "knekk" på seg, altså vinklede kabler, er for folk som meg som har kabinett med harddisker på tvers, da det er veldig liten plass mellom HD og kabinett-døren :)

Ang kabler, så se om du ikke har noen med hovedkortet ditt? Har en drøss av disse liggende da jeg uansett har måttet bestille vinklede kabler... Men med mindre du kjøper "RETAIL" harddisker tror jeg ikke du får med kabler, så ja, da må du ut med 50-100kr ekstra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...