Gå til innhold

Ny PC for konf-pengene. Usikker på pris.


Anbefalte innlegg

Buonas noches folkens! :)

 

Edge sitter her og prøver å bestemme seg for hva han skal gjøre med livet sitt. Siden han ikke klarer å bestemme seg, nøyer han seg med å spørre dere om diverse ting angående en ny PC for konfirmasjons-penger. Han aner ikke hva han får, men han håper værtfall på 20k. For dette skal han etter all sannsynlighet handle ny datamaskin.

 

Førsteutkastet på PC'en han skal kjøpe kan sees her

 

Noen som mener han bør endre noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns egentleg at du bør kutte ned litt på på prosessoren til ein 4200+, da denne ikkje er mykje dårlegare og 1000 kr billigare. Ein annan ting eg ville gjort, er å bytte til det billigaste 7900gt kortet eg finn, og eventuelt bruke dei pengane eg har spart på dette til å kjøpe ein 20" widescreen skjerm.

 

Ville også prøvd å satt opp oppsettet andre plassar, som f.eks netshop og shg da komplett er ganske dyre.

 

Edit: ellers meiner eg at har lest her på forumet at sata dvd brennarar skal passe dårleg med nforce chipset, men dette er eg ikkje sikker på.

Endret av Zimmen
Lenke til kommentar

Hmm... det ser ut til og være en brukende pc... tar jeg ikke helt feil så er det gaming du kommer til og bruke denne pc til.. og da sier jeg bare.. selv om det du har er 4ms så merkes etter sleppet... men kun når du sitter 2cm fra skjermen sånn ca, skal du ha lcd så kjøp en med 2ms viss du f.eks skal kjøre alle høy grafiske spill som selv om det :

 

Oblivion, bf2/special force osv...

 

Samsung 19" LCD Syncmaster 940BF 2ms

 

God del dyrere men usettvanlig kjekk og ha til spilling :D

Trust me...

Endret av Johss€
Lenke til kommentar

Ein må ikkje stole bilndt på antall ms! Søk på google etter tester av diverse skjermer før du bestemmer deg. Merker mindre etterslep på min 8 ms skjerm enn på andre 4 ms...

 

Edit: eg kven sit 2 cm fra skjermen :roll:

Endret av Zimmen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...