egulbr Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Hei. Lurte bare på hva dere synes om dette bildet som jeg tok i bekken utenfor hos meg tidligere i dag. Jeg synes det ble ganske stilig. Men det er jo min mening. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 det var et stilig bilde.. jeg synes det ser ut som gele.. mvh anki Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Ble ganske så fint! Men litt sjenerende med de utbrente hvite flekkene i midten av stenen som i tillegg lider av sterk kromatisk abbersjon. Lenke til kommentar
egulbr Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Kan vel si meg enig i det. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Ble veldig fint synes jeg. Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Er det flere enn meg som ser ansiktet under vann nede i høyre hjørne? jeg syntes nesten dat var litt spøkelsesaktig.... Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Ble ganske så fint!Men litt sjenerende med de utbrente hvite flekkene i midten av stenen som i tillegg lider av sterk kromatisk abbersjon. 6048919[/snapback] Hvid fotogtafen her hadde brukt et polafilter hadde han da ungått disse utbente hvite områdene? Og ville han også bli kvitt den kromatiske aberasjonen?? Eller tar jeg helt feil? Peterpan73no: Kan ikke si jeg ser noe ansikt jeg... Men et pent bilde, bortsett fra disse hvite utbrente områdene... Lenke til kommentar
Leema Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Det er vel sikkert blitzen som vises i vannet, tipper jeg. Ble et fint bilde, men litt for kjedeligt synest jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Fint bilete, men er nok enig med Leema, denne typen bilete kan bli litt kjedelig i lengden. Ser fjeset eg og! Lenke til kommentar
egulbr Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Takk for tilbakemeldinger!! Er nok solstrålene som har gjort de hvite utbrente flekkene. Brukte ikke blitz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå