Xzan Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Er litt fersk når det gjelder dette så jeg satsa på jeg kunne få litt hjelp her =) Jeg har ISDN og jeg kunne tenkt meg å shara den over flere pcr men bare koble meg til med en pc lissom ossen skal jeg få dette til? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Xzan skrev (2002-10-03 21:45):Er litt fersk når det gjelder dette så jeg satsa på jeg kunne få litt hjelp her =)Jeg har ISDN og jeg kunne tenkt meg å shara den over flere pcr men bare koble meg til med en pc lissomossen skal jeg få dette til? Flere muligheter. router, dedikert ISDN burk, PC som deler... Windows XP deler internett greit. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Hvordan får jeg Windows Xp til å share da? hehe er helt newb jeg -p Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 http://www.hardware.no/guider/dele_interne...nett/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå