makuza Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Har en bærbar pc, en tundra 1557E. har fungert veldig bra helt til idag. først låste pcen seg, så jeg skrudde den av. men når jeg skulle starte den så jobber den i 5 sek før ingenting mer skjer. skjermen er helt svart. hva er galt? har ikke gjort noen forandringer på pcen, kjører windows xp og den brukes i all hovedsak til skole. Trenger hjelp fort, har innlevering på skolen på mandag. Lenke til kommentar
Major Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 vis du har en cd/dvd i dataen så ta ut dvden Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Du har prøvd med lader i? Lenke til kommentar
makuza Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 har ingen cd/dvd i og har prøvd med lader. hva er dette for noe? Lenke til kommentar
makuza Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Major Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 trykk start så alle programmer så tillbehør så systemverktøy og der trykker du på systemgjennoppretnig:P Lenke til kommentar
makuza Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 jeg får jo ikke starta pcen. og skjermen er helt svart. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 trykk start så alle programmer så tillbehør så systemverktøy og der trykker du på systemgjennoppretnig:P 6048954[/snapback] Han fikk ikke startet den. Har du prøvd å tatt ut og inn batteriet igjen? Lenke til kommentar
makuza Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 ja det har jeg også prøvd Lenke til kommentar
makuza Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 noen som kan hjelpe meg? er krise Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Lager den noen rare lyder? husker at min bærbare laget noen rare lyder slo seg av, da var det skade på hardisken. Lenke til kommentar
Major Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 vis du trenger den til mandag så ville jeg bare ha gått til en databutikk så mass på de sånn at de villle ha sett på den med en gang! for vis det er noe galt så kan du jo sikket få de til og hente ut de tingane du har på hardsken til deg Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 for vis det er noe galt så kan du jo sikket få de til og hente ut de tingane du har på hardsken til deg 6051116[/snapback] ...dog neppe gratis. Lenke til kommentar
makuza Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 jeg tok ut harddisken. men den starta ikke da heller. man skulle vel komme til biosen uansett? Lenke til kommentar
Major Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 for vis det er noe galt så kan du jo sikket få de til og hente ut de tingane du har på hardsken til deg 6051116[/snapback] ...dog neppe gratis. 6051142[/snapback] ja men det er bedre at man betalle enn at man styrer med dataen i ei uke uten og fatte en drit! det er vanskilig for oss og si hva som er galt når vi ikke har sett på den:P Lenke til kommentar
makuza Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 jepp. hvor kan man reparere den? kjøpte den på ps data. er det de som må ta de eller kan jeg bruke et data firma her jeg bor? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 jepp. hvor kan man reparere den?kjøpte den på ps data. er det de som må ta de eller kan jeg bruke et data firma her jeg bor? 6052633[/snapback] Det er vel best å kontakte PS-data først. Lenke til kommentar
Major Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 så bare spør om du får det på garantien eller noe sånnt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå