And.rs Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Som overskriften lurer jeg på om det finnes noen tester av denne bilen. Har søkt på nettet en stund og har bare funnet litt info og ingen tester... Takker for svar... Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Fant ikke så mye jeg heller, men hvilke tester mener du ? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Dinside har teste Q7 sammen med Ml og Discovery STORTEST: Tre store - Audi Q7 mot ML og Discovery Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Utrolig mye mer konge bil enn f.eks X5 og Cayenne. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Ja liker bilen Formen er liksom litt mer gjennomtenkt enn de andre luksus SUV bilene... Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Og så ligger den adskillig bedre på veien enn X5, Merc ML og Rangerover 4,2 kompressor. Det eneste jeg ikke likte med den var at det ikke går an å slå av ESP og traction helt, men den har offroad-program som tillater mer bevegelse og sporadisk blokkering av hjulene i sakte fart. Lenke til kommentar
Exici Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det er både tester her, og i autofil, motor osv. Exici Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Satt på med onkelen min i Q7`en hans for ikke så lenge siden....Det var nice ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå