The_Darkness Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 aw! gleder meg sjukt til utepils og grilling, som forøverig blir imorgen Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Er blitt sommer i Bergen og nå. par og 20 grader og finfint vær. Var å spilte litt Golf idag, og må si meg fornøyd med slagene. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) klokken er nesten 9 , himmelen er blå og det er varmt i været. kan det bli bedre?, på tide å stikke ut på et par pils nå, men jeg har selvfølgerlig 400sider som skal være lest og pugget til mandag. life sucks Endret 5. mai 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 blir å benke seg på skutebrygga i drammen i morgen, legge visakortet i baren, og hølje nedpå uante menger øl...gleder meg! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Var 20 grader idag her Håper været holder seg til utpå dagen i morgen, slik at jeg rekker en golfrunde etter en konf Endret 5. mai 2006 av h3nrik Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 SOmmeren er her. Og jeg elsker det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Dei siste to dagane har antal representatar frå det kvinnelege kjønn iført skjørt midt på lyse dagen gått drastisk opp, joda, sommaren er noko ein kan like Det er også ein fryd å kunne gå ut klokka seks om morgonen og kjenner 12 grader i lufta, herlig. Endret 5. mai 2006 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå