anon12234 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Hei. Nå som våren er godt igang og sommern er rett undt hjørnet. iallefall i trondheim.... 20+ her i de siste dagene. Grillet for første gang idag, herlig Dette er tråden hvor vi kan diskutere alt som har med sommer å gjøre. Hvem som gleder seg til utepils?, hvem har allerede tatt årets første utepils?, hvor skal dere på ferie osv....... Jeg kan like så godt begynne diskusjonen. Skal til Aiya Napa med noen kompiser i sommer, 24. Juli - 7. August....... noen som har vært dær tideligere som har lyst til å gi noe tips?, kanskej noen flere herfra som skal dit i sommer? Endret 5. mai 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg skal ta det helt med ro på Trondvikstranda på Jeløya i Moss, fram til jeg pakker sammen sakene mine og flytter til Bergen for å studere. :/ Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg badet for første gang ute i dag! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg tar meg nok en tur på Trondvikstranda jeg også, i likhet med Plomma2. Sommer og sol er elsk. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Skikkelig sommerstemning nå . Sola skinner, rundt 20 grader, is i frysern etc. Kan rett og slett ikke bli bedre! Hater vinter og kulde... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Blir i supert humør bare av å kjenne varmen mot huden. Åh, herlig. Hele vintern har vært som en stor knute som har løst seg opp! Deilig. Blir første utegrilling i dag, sikkert noe mer i helga. Sommern er herlig. Så forresten første humla i dag. =) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ja, har sett fire/fem humler i dag. Egentlig litt morsomt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Sommeren er helt forjævlig, allergi og potte-tett nese(mer enn vanelig). Måtte gå med skjorts og i t-skjorte i dag. Jeg savner vinteren Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Sommeren er helt forjævlig, allergi og potte-tett nese(mer enn vanelig). Måtte gå med skjorts og i t-skjorte i dag. Jeg savner vinteren 6047681[/snapback] Noe så kjedelig, misunner deg ikke. OT: Skal nyte sommeren ja, blir utepils og damer, hoho. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Og på toppen av det hele, så har dette dritthuset slått seg. Så jeg får ikke opp vinduene på rommet mitt, hatt MYE mugg og faenskap på vinduene da. Tør ikke slå for hardt heller, eller så knuser jeg en rute til Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Deilig med sommer. Det ble bilvask og boning idag ja. Kan ikke kjøre rundt med skitten bil mens solen skinner. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ingenting er som å gå på fjellet når det er 20+ grader, strålende sol og ikke en sky på himmelen. Fantastisk. Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Vi grilla i dag. Blir sikkert pilsing i morgen om været holder seg på dette forbanna vestlandet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det er så ubeskrivelig deilig være her i Oslo akkurat nå, og har vært i dag.. Og jeg har fri og INGENTING å gjøre, og jeg har blitt bedt med ut å drikke i en eller annen park.. men.. jeg har faen meg bare 200,- kroner igjen, og det skal jeg leve på til den 10. ! Et par pils, og jeg har ikke råd til nattbussen en gang.. Er det noe som er surt, så er det fanden meg det! Glad dag ønskes til alle dere med penger!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Glad dag ønskes til alle dere med penger!! 6047753[/snapback] Jaha, tusen takk! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Sommeren er helt forjævlig, allergi og potte-tett nese(mer enn vanelig). Måtte gå med skjorts og i t-skjorte i dag. Jeg savner vinteren 6047681[/snapback] Noe så kjedelig, misunner deg ikke. OT: Skal nyte sommeren ja, blir utepils og damer, hoho. 6047697[/snapback] Samme her. Vår/Sommer <3 Lenke til kommentar
eNyx Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 ahh, sommeren er en fin periode. Meg og en kompis kjørte rundt på vannet i en gammel tre-kogg og bare slappet av i en times tid i stad, digg . Har starta på dykkerkurs, så mesteparten av sommeren går vel til det. Ellers skal jeg bare slappe av å nyte det fine være som forhåpentligvis kommer Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 20 Varmegrader og steikende sol på Røros i dag. Det er ganske stort med tanke på at vi vanligvis bygger snøhuler på denne tiden av året:-))) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Grillet idag vi også, herlig . Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 For første gang i livet mitt gleder jeg meg til sommeren. I dag var det varmt, herlig vær og jeg sipper kald iste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå