Nitrius Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 I og med at det allerede sitter en vifte på selve skjermkortet, hvordan vil denne Vantec Spectrum kjøleren bidra da? for den skal jo puttes under selve skjermkortet? Noen som har erfaringer med denne PCI viften? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Bump... Ingen som har noen erfaringer med denne saken? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Bump... Ingen som har noen erfaringer med denne saken? 6053965[/snapback] Hvis jeg ikke tar feil så er den den blå med 2 vifter på. IKKE KJØP DEN. Den hjelper kanskje litt på kjøle evnen, men den har en skikkelig høyfrekvent lyd. Og den var den som hørtes best av alle mine vifter i kabinettet når jeg brukte den. Hadde da, Zalman 7700, VF700, 6 Papst 80 mm vifter, 5 harddisker. Med alle de stilt på lavt så var det fortsatt litt lyd en irriterende lyd i fra PCen, jeg tok da ut den PCI viften, og alt ble mye mye mye mye stillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå