exe_89 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei Skal kjøpe bærbar PC til rundt 9000 kr. Er opptatt av å få mest mulig for pengene. Har vurdert disse to maskinene: http://www.deal.no/hp/produkt.cfm?id=94751&sb=98&lb=0 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320049...1C-2C5494DA5922 Hvem av de to syns dere er mest for pengene? Eller finnes det andre bedre tilbud i prisklassen rundt 9000? PS: PC'en må ha Firewire-port Takk på forhånd til alle som svarer Hilsen meg Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Mest kan jo være minst Hva slags bruksområder har du? Vil du ha en lett maskin som oftrer litt ytelse for mobilitet, en tung kloss med mye ytelse eller en mellomting?` Krav til grafikk? Lenke til kommentar
exe_89 Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 hehe ja PC'en skal brukes til musikk, litt jobbing med word og exel, og litt nettsurfing så krav til grafikk er overhodet ikke viktig. Størrelse er egentlig ikke så viktig, siden jeg ikke kommer til å ta den med meg så mye, så ikke tenk så mye på det Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Vel, jeg skal ha en bærbar snart og jeg har tenkt meg en Dell i6400. Nokså billig og grei, passe stor og du kan selv velge hva du vil ha i. Den har også den nye Intel Core-Duo prosessoren. Den er overlegen i ytelse i forhold til HP maskinene som du linker til jf. test på dinside.no... Les mer om den her Endret 5. mai 2006 av cybervision_ Lenke til kommentar
exe_89 Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 det ser ut som en bra PC. kan man konfigurere den selv på dell.no? Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Stemmer det. Vil anbefale deg 9 cellers batteri ihvertfall. Mange sier at en får god pris på å ta en telefon til dell også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå