Stolt Jensenberg Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg var på amerud cup i oslo i høst med basketen og da var vi en helt sinsykt kul butikk der de solgte masse sånn "Reggea ting", og masse bilder av bob marley og masse sånn, husker ikke hvor butikken lå og jeg er ikke kjent i oslo Nå har det seg sånn at jeg skla til oslo på mandag på skoletur (Akademiet VGS FTW) og da vil gjerne besøke denne butikken igjen :!: noen som har peilig på hvor denne sjappa ligger, eventuelt noe lignende... Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg var på amerud cup i oslo i høst med basketen og da var vi en helt sinsykt kul butikk der de solgte masse sånn "Reggea ting", og masse bilder av bob marley og masse sånn, husker ikke hvor butikken lå og jeg er ikke kjent i oslo Nå har det seg sånn at jeg skla til oslo på mandag på skoletur (Akademiet VGS FTW) og da vil gjerne besøke denne butikken igjen :!: noen som har peilig på hvor denne sjappa ligger, eventuelt noe lignende... 6047273[/snapback] Vet ikke om det er denne du tenker på, men det lå i hvertfall en hamp-butikk på Grünerløkka, like nedenfor Sult mener jeg å huske. Har dessverre ikke adressen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg eier den sjappa. (Ok, ikke egentlig, men skulle gjerne gjort det. ) Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Mad! skulle gjerne eid den selv... bob marley ruler men takk i alefall, jeg kommer sikkert til å gå meg vil på veien uasett Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Var du ikke bare på Scorpius eller noe? =) http://www.scorpius.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå