Gå til innhold

Er det en "Bob marley Butikk" i Oslo?

Anbefalte innlegg

Jeg var på amerud cup i oslo i høst med basketen og da var vi en helt sinsykt kul butikk der de solgte masse sånn "Reggea ting", :cool: og masse bilder av bob marley og masse sånn, husker ikke hvor butikken lå og jeg er ikke kjent i oslo :(

Nå har det seg sånn at jeg skla til oslo på mandag på skoletur (Akademiet VGS FTW) og da vil gjerne besøke denne butikken igjen :!:

noen som har peilig på hvor denne sjappa ligger, eventuelt noe lignende... :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var på amerud cup i oslo i høst med basketen og da var vi en helt sinsykt kul butikk der de solgte masse sånn "Reggea ting", :cool:  og masse bilder av bob marley og masse sånn, husker ikke hvor butikken lå og jeg er ikke kjent i oslo :(

Nå har det seg sånn at jeg skla til oslo på mandag på skoletur (Akademiet VGS FTW) og da vil gjerne besøke denne butikken igjen  :!:

noen som har peilig på hvor denne sjappa ligger, eventuelt noe lignende... :innocent:

6047273[/snapback]

Vet ikke om det er denne du tenker på, men det lå i hvertfall en hamp-butikk på Grünerløkka, like nedenfor Sult mener jeg å huske. Har dessverre ikke adressen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...