Gå til innhold

Mye får jeg for denne bærbare maskinen?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som andre sa, hvor mye du kan få avhenger av hvilke idioter du treffer på på qxl. Det er faktisk mange av de...

 

Men kan jo si hvor mye jeg ville betalt. ville ikke betalt mer enn 6000.

 

Det har litt å si om det er en tecra, satellite, satellite pro eller portege du sitter med da..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-04 06:01, skrev ossa:

Det har litt å si om det er en tecra, satellite, satellite pro eller portege du sitter med da..


Utvilsomt, hvis han skal selge til en som har peiling. Tecra og Portégé-modellene er flotte. Men Portégé er det vel neppe, siden den har 14,1" skjerm.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-03 21:44, skrev venomzorg:

det er toshiba: pentium3 650Mhz / 192 Mb ram / 20gb harddisk / Modem / 10-100 Nettverk / 14.1'' skjerm / Helt nytt tastatur, har lakkert noen gullstriper på den (ganske tøft)


hvor mye får jeg for den hvis jeg selger til en kar som kan data? hvor mye kan jeg få på qxl? :smile:



 

Den maskinen er temmelig utdatert da, så du får vel ikke mer enn 3000-4000 for den tipper jeg!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-04 11:37, skrev lavizh:

Quote:


Den 2002-10-03 21:44, skrev venomzorg:

det er toshiba: pentium3 650Mhz / 192 Mb ram / 20gb harddisk / Modem / 10-100 Nettverk / 14.1'' skjerm / Helt nytt tastatur, har lakkert noen gullstriper på den (ganske tøft)


hvor mye får jeg for den hvis jeg selger til en kar som kan data? hvor mye kan jeg få på qxl? :smile:



 

Den maskinen er temmelig utdatert da, så du får vel ikke mer enn 3000-4000 for den tipper jeg!

 

 

Joda... å få 6-7k for den skal ikke være noe problem... Mange er villig til å gi såppas... Når de ser, "hele" 192 mb ram, osv

 

Personlig ville jeg gitt en 4-5k for den...

Men... 7k får du ja... Verden er full av idioter.. og jeg er heldigvis ikke den største av alle :smile:

Lenke til kommentar

På QXL burde det gå fint, nok av idioter på QXL. (Ikke alle er idioter, men når det gjelder handling av datautstyr..) Har sett maskiner gå for flere tusen kroner over det de koster nye i butikken, her bryr ikke folk seg så mye om størrelsen heller

 

Dessuten holder laptoper seg langt bedre i pris enn andre maskiner..

_________________

PIII 500

512 MB RAM

GeForce 3 Ti 200, 128MB

80 + 13 GB HD

Win XP Pro

:sad:

 

[ Denne Melding var redigert av: cyberpet på 2002-10-05 02:19 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...