Gå til innhold

Har ingen lyd

Anbefalte innlegg

jeg flytta pcen min til den andre siden av rommet. Lyden forsvant. Alle lydenhetene og driverne ble borte. Høytalerne virker når jeg kobler dem til andre ting. Jeg bestilte nytt lydkort, monterte det, innstalerte driverne, aktiverte dem og fiksa alt. nå skal alt være fiksa og kontakten er i riktig. men lyden er fortsatt borte! hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg flytta pcen min til den andre siden av rommet. Lyden forsvant. Alle lydenhetene og driverne ble borte. Høytalerne virker når jeg kobler dem til andre ting. Jeg bestilte nytt lydkort, monterte det, innstalerte driverne, aktiverte dem og fiksa alt. nå skal alt være fiksa og kontakten er i riktig. men lyden er fortsatt borte! hva skal jeg gjøre?

6047208[/snapback]

Prøv å se om lyden ligger dær som PC'en sto tidligere :tease: Mulig den hoppa ut av PC'en :p

Endret av Jovi60
Lenke til kommentar

1 ) Slå til personen over her, hardt...

2 ) Sjekk inne i kabinettet om lydkortet hoppet ut av sporet sitt eller forskjøv seg under flytting.

3 ) Sjekk i bios, og let etter en funskjon kalt "force update ECSD"

4 ) Gi feedback her, så vi kan hjelpe deg videre.

5 ) Goto 1.

Endret av Ulkesh
Lenke til kommentar
1 ) Slå til personen over her, hardt...

2 ) Sjekk inne i kabinettet om lydkortet hoppet ut av sporet sitt eller forskjøv seg under flytting.

3 ) Sjekk i bios, og let etter en funskjon kalt "force update ECSD"

4 ) Gi feedback her, så vi kan hjelpe deg videre.

5 ) Goto 1.

6047405[/snapback]

2 ) Det nye lydkortet ble nettopp satt inn i pcen og driverne ble nylig innstallert via cd-rommet som fulgte med lydkortet.

3 ) Jeg finner ingenting som heter force update ECSD i BIOS. kan du hjelpe meg? en link eller no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...