Croyfer Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hva er egentlig forskjellen på DDR CL2 Minne 184-P og DDR CL2.5 Minne 184-P. Skal kjøpe mer ram nå, og luer på hva som er forskjellen, og hva jeg skal kjøpe. Har en 256-brikke av sistnevnte. Spiller det noen rolle hvilkenm jeg kjøper da, eller må jeg ha samme typen? :-Þ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 cl2 skal vel i teorien vere litt "raskerre" enn 2,5, det annbefales å bruke samme type Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 21:36, skrev Croyfer:Hva er egentlig forskjellen på DDR CL2 Minne 184-P og DDR CL2.5 Minne 184-P. Skal kjøpe mer ram nå, og luer på hva som er forskjellen, og hva jeg skal kjøpe. Har en 256-brikke av sistnevnte. Spiller det noen rolle hvilkenm jeg kjøper da, eller må jeg ha samme typen? :-Þ Det kan være relativt stor forskjell på brikker med Cas Latency 2 og 2,5... så har du muligheten så bør du kjøpe deg CL2-brikker. En bonus med disse er jo at du får klokka disse langt mere (og enda mer om du er villig til å sette de på 2,5 istedenfor 2). Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: ufo skrev (2002-10-04 00:47):Det kan være relativt stor forskjell på brikker med Cas Latency 2 og 2,5... så har du muligheten så bør du kjøpe deg CL2-brikker. En bonus med disse er jo at du får klokka disse langt mere (og enda mer om du er villig til å sette de på 2,5 istedenfor 2). Har du erfaring med det ufo. Eg har CL2 ram 2x256 men eg merker ingen forskjell mellom CL2 eller CL3 på mitt system. Men du har rett i at CL2 brikker tåler mere før de blir ustabile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå