Fakeor Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Heisann! Jeg har hatt problemer med Internett før, og har desverre det nå igjen! Jeg har prøvd å reinstallert mange drivere i huttetu, men internettet funker ikke! Må være noe med nettverkskort dingse greia tenkte jeg på! Jeg har prøvd flere ganger å installere en full nVidia driver pakke med Ethernet, men pcn restarter da den holder på med Ethernet! Har prøvd rundt 3-4ganger, den har restarta alle gangene! (Hadde ikke skjerm driver heller, så installerte det også, som fungerte heldigvis)! Går det ann å reinstallere noe som helst av nettverkskort delen selv om den er intergrert i hovedkortet, eller burde jeg legge inn en "ikke-intergrert" nettverkskort i pcn? Tusen takk for all hjelp =) Hakke hatt nett i hele dag(har andre pcer på sammen nettverk som funker på internettet, men er min egen pc som ikke funker), så vil veldig gjerne ha rask hjelp -.-" Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hvilket hovedkort? Om du har flere ethernet kontrollere (noe i tillegg til Nvidias) prøv å bruke den! eller: Fjern alle nvidia drivere untatt display, reset bios, legg inn hele pakken på nytt, men ved foresørsel om du vil legge inn nvidia firewall svarer du nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå