Gå til innhold

Real Street Fights - videoer

Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit nok at to folk må sloss på den måten, bedre enn at de tar noen tilfeldige fra gata. Er sikkert mer utfordrende å treffe på andre som kan det  :p  Men uansett, legge ut filmer? Det putter bare rare ideer i hodene på enkelte folk.

Btw: hadde kisen att kneet noen cm feil ville han truffet nakken og han andre ville muligens ha vært død. Unødvendig å denge en som er ned, skal være underforstått at vedkommende er ferdig. Noen som liker det da, å få deng mener jeg (ikke s&m nei).

6049046[/snapback]

Funker dessverre ikke sånn lenger. Jeg mener at hvis noen skal sloss skal det være 1 mot 1, og det skal være over når den ene går i bakken.

Men dessverre er det slik at mange går på en og sender han på sykehuset. Ligger ikke noe respekt i det, hvis det er det de er ute etter.

Lenke til kommentar

dette er ikke så alt for utenkelig. jeg og noen kompiser pleier å bokse med hansker på plena noen ganger. endte med neseblod osv forrige gang, men det er no hard feelings. hadde vi gjort det hver dag ville hanskene sikkert forsvunnet en dag og vips så han man film

Lenke til kommentar

http://www.thetartcart.com/videos/watch.aspx?Media=1400

Huff, sånt som det der får meg så jævla provosert. En uskyldig gutt som får bank av en gjeng tapere bare for at de skal filme det og legge ut på internett. Kunne ramset opp i evigheter hva jeg skulle ha gjort med de der om jeg hadde møtt på dem! Håper de får livstid i fengsel med daglig dusjvoldtekt hele gjengen... :mad:

(Håper ikke filmen strider mot hva som er lov å poste her på forumet, men da den er mye mindre "ekkel" enn den som allerede er postet, og offeret kommer ut av det uten store skader tippet jeg det var greit.)

Lenke til kommentar

Huff, sånt som det der får meg så jævla provosert. En uskyldig gutt som får bank av en gjeng tapere bare for at de skal filme det og legge ut på internett. Kunne ramset opp i evigheter hva jeg skulle ha gjort med de der om jeg hadde møtt på dem! Håper de får livstid i fengsel med daglig dusjvoldtekt hele gjengen... :mad:

(Håper ikke filmen strider mot hva som er lov å poste her på forumet, men da den er mye mindre "ekkel" enn den som allerede er postet, og offeret kommer ut av det uten store skader tippet jeg det var greit.)

6051981[/snapback]

det er feigt pga. 10 mot 1, men har det var 1n1 så har det ikkeno å si for meg. Kompis som ble slått til i går, kom 10stk å trua meg og en kompis siden vi prøver å hjelpe han. har de vært like mange som oss og uten våpen så har det blitt kamp.

Lenke til kommentar

Hørtes ut som han fikk en god treffer rett i strupehodet. Deilig.

Men man hører jo hva han selv sier tidligere i filmen "i stabbed some kid in the neck". Ikke noe særlig toughguy altså.

Endret av Aleks_r
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

6051981[/snapback]

HAHA, de JÆVLA idiotene der slo som noen jævli pyser, de landa jo 50 slag og spark uten at fyren sluktnet!

Når en dame kommer bort får å snakke med de stikker de av, SÅ tøff var de!

Lenke til kommentar
HAHA, de JÆVLA idiotene der slo som noen jævli pyser, de landa jo 50 slag og spark uten at fyren sluktnet!

6053771[/snapback]

Agreed. Skulle ønske de angrep meg. Hadde ikke nølet med å brekke nakken til han første der.

Lenke til kommentar

6051981[/snapback]

6053771[/snapback]

Fan kor dårlig de va ti mot en, har han gjort motstand så har pinadø alle fått juling så elendig de va til å slå. :D

Lenke til kommentar
Synes den lyden han lagde da det var ferdig var helt kvalm!

6047500[/snapback]

da har du ikke hørt mange lyder..

Noen som kanskje kunne ha havnet under katogorien "kvalme lyder"

er den lyden som kommer når russere skjærer av ett hode på en kis.

6047508[/snapback]

otyx/opeg.wmv elns? :p Husker jeg så den for første gang i kornete svart/hvitt uten lyd, så senere med lyd og farger. Det er utvilsomt den jevligste filmen jeg har sett noen gang.

Bumfights er jo også hysterisk artig :dribble:

Lenke til kommentar
Det var nok ikke fake, skjønner ikke hvordan du kan tro noe sånt...

6088285[/snapback]

Kanskje ikke fake, men planlagt. Jeg synes det er ganske merkelig at han ikke gjør noe motstand eller noe som helst forsøk til å komme seg unna

Endret av qu3st
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...