Kadmium Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Synes den lyden han lagde da det var ferdig var helt kvalm! 6047500[/snapback] da har du ikke hørt mange lyder.. Noen som kanskje kunne ha havnet under katogorien "kvalme lyder" er den lyden som kommer når russere skjærer av ett hode på en kis. 6047508[/snapback] Den videoen har jeg sett. Eller, flere av de har jeg sett. Ganske fine lyder. Endret 5. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 det er underholdning på topp, elsker de videoene.. 6047426[/snapback] Ville du synes det var like underholdene hvis det var du som ble banket ihjel, og blitt lagt ut på nettet? Trodde ikke det nei. Tror ikke det var like morro for han som lå på bakken og fikk trynet sitt ødelagt. Utifra de lydene han laget, høres det ut som om han traff luftrøret med kneet. 6047443[/snapback] i den vidioen vist i stad ville begge sloss. jeg elsker mma og ufc, og en tilhenger av å se på slosskamper folk kan sikkert håppe på meg å banke meg, men gjør motstand. Kanskje ikke så lent å bli banka av 10stk. men det er ganske uvanlig. 6047459[/snapback] Ja, det er greit når begge to er med på det. Men det kan gå for langt, slik som i videoen over. Når man slår en person som allerede er slått ned, 4-5 ganger, før man hopper med kneet i halsen/ansiktet 2 ganger, da er det å ta litt hardt i. Og slike videoer som viser en kar som går opp til en mindre, litt pinglete gutt og sier noe sånt som: "Jeg hører du har slengt dritt om meg", eller noe, og går løs på den stakkars gutten som mest sannsynlig er uskyldig. Det er kvalmt at noen skal bli banket, og kanskje ha et handikap resten av livet for at noen skal kunne legge ut en film på en nettside som kanskje 100 personer kommer til å se. Et liv ødelagt for å underholde 100 personer? 6047478[/snapback] Pff, jeg og en kompis lagde en film, også holdt han "kinaputten" over åpen flamme, og blåste vekk fingeren. Nå har 497 lasta ned filmen. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 det er underholdning på topp, elsker de videoene.. 6047426[/snapback] Ville du synes det var like underholdene hvis det var du som ble banket ihjel, og blitt lagt ut på nettet? Trodde ikke det nei. Tror ikke det var like morro for han som lå på bakken og fikk trynet sitt ødelagt. Utifra de lydene han laget, høres det ut som om han traff luftrøret med kneet. 6047443[/snapback] i den vidioen vist i stad ville begge sloss. jeg elsker mma og ufc, og en tilhenger av å se på slosskamper folk kan sikkert håppe på meg å banke meg, men gjør motstand. Kanskje ikke så lent å bli banka av 10stk. men det er ganske uvanlig. 6047459[/snapback] Ja, det er greit når begge to er med på det. Men det kan gå for langt, slik som i videoen over. Når man slår en person som allerede er slått ned, 4-5 ganger, før man hopper med kneet i halsen/ansiktet 2 ganger, da er det å ta litt hardt i. Og slike videoer som viser en kar som går opp til en mindre, litt pinglete gutt og sier noe sånt som: "Jeg hører du har slengt dritt om meg", eller noe, og går løs på den stakkars gutten som mest sannsynlig er uskyldig. Det er kvalmt at noen skal bli banket, og kanskje ha et handikap resten av livet for at noen skal kunne legge ut en film på en nettside som kanskje 100 personer kommer til å se. Et liv ødelagt for å underholde 100 personer? 6047478[/snapback] Pff, jeg og en kompis lagde en film, også holdt han "kinaputten" over åpen flamme, og blåste vekk fingeren. Nå har 497 lasta ned filmen. 6047617[/snapback] Wow, jeg er imponert. Hvis han gjorde det bare slik at han kunne legge ut filmen på internett har han IQ lik et eple. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Var et uhell da Har jo redigert bort når jeg og han fikk panikk da, alt du ser er en bit blåse bort hvis du ser frame for frame. EDIT: Den var ganske lettantennelig, og han holdt det over den brennende radiostyrte bilen. Endret 5. mai 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Var et uhell da Har jo redigert bort når jeg og han fikk panikk da, alt du ser er en bit blåse bort hvis du ser frame for frame. EDIT: Den var ganske lettantennelig, og han holdt det over den brennende radiostyrte bilen. 6047630[/snapback] Det er noe helt annet enn personer som utsetter uskyldige andre for fare eller skade, kun for det formålet å vise det på internett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Var et uhell da Har jo redigert bort når jeg og han fikk panikk da, alt du ser er en bit blåse bort hvis du ser frame for frame. EDIT: Den var ganske lettantennelig, og han holdt det over den brennende radiostyrte bilen. 6047630[/snapback] Det er noe helt annet enn personer som utsetter uskyldige andre for fare eller skade, kun for det formålet å vise det på internett. 6047636[/snapback] Han visste det like godt som meg. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Synes den lyden han lagde da det var ferdig var helt kvalm! 6047500[/snapback] da har du ikke hørt mange lyder.. Noen som kanskje kunne ha havnet under katogorien "kvalme lyder" er den lyden som kommer når russere skjærer av ett hode på en kis. 6047508[/snapback] Den videoen har jeg sett. Eller, flere av de har jeg sett. Ganske fine lyder. 6047523[/snapback] jepp. den var storfavoritt på lokal LAN her. storskjerm og volum på fullt klokken 06:00. lurer på hva naboene trodde foregikk her Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Så sånn arrangert "felony fight" med en tynn hvit kar og en svær mexicaner! Det var rimelig brutalt Fler som har sett? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Okei.. dere som har sett disse "real death / faces of death" og slike typer snuff / snutter.. Er det direkte henrettelser? Er det noen som er syke nok til å "melde seg frivilig" !? Hvordan kan det være så mange slike filmer? Er det så vanskelig å oppdage for politiet? Bryr de seg ikke? Er det for mange av dem? Liker ikke sånt jeg .. Husker jeg så et sånn rotten.com for en 10-12-14 år siden.. og siden har jeg egentlig styrt unna.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det er vel ikke akkurat frivillig. Skulle da tro det er snakk om krigsfanger etc. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 ..grunnen til at jeg nevnte det med frivillig, var at jeg hørte om noe annet lignende en gang, og da var det noen som liksom skulle stille opp frivillig.. eller noe sånn.. kanskje det bare var "spøk" .. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Stiller de frivillig til å bli henrettet må de være passe dumme/lei av livet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Stiller de frivillig til å bli henrettet må de være passe dumme/lei av livet. 6048282[/snapback] "Du får 40 kroner hvis jeg får lov til og skjære over strupen på deg!" Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Ok da. Hit med de. Nå regner jeg med at poenget mitt ble borte. Endret 5. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det er ikke alle som tenker så langt da vettu.. lag heller en spoiler og skriv hva som er innholdet elns til neste gang da.. Nei? Tenk heller litt lengre neste gang... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Synes slike filmer er ekle og kvalmende, dvs. et must å se. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Kom over denne i "Watch more great videos" spalten på Metacafe. Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Greit nok at to folk må sloss på den måten, bedre enn at de tar noen tilfeldige fra gata. Er sikkert mer utfordrende å treffe på andre som kan det Men uansett, legge ut filmer? Det putter bare rare ideer i hodene på enkelte folk. Btw: hadde kisen att kneet noen cm feil ville han truffet nakken og han andre ville muligens ha vært død. Unødvendig å denge en som er ned, skal være underforstått at vedkommende er ferdig. Noen som liker det da, å få deng mener jeg (ikke s&m nei). Lenke til kommentar
si_men Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 What the f*** is wrong med folka a!?! J***** loka at folk møtes for å banke hverandre f*** ass! (måtte sensurere litt for småbarna på forumet ) Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 You're one bunch of sick puppies! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå