anon12234 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) herlig lyd på han der........ enda en herlig lyd: http://media.uselessjunk.org/videos/base_jump_splat.wmv (Liten gross warning) Endret 5. mai 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Synes ikke den slosskampen var noe særlig. Er liksom ikke tilhenger av folk som slår andre når de ligger nede. Blir litt feil. 6047387[/snapback] What he said. Å se at mennesker blir slått i ansiktet når de ligger nede er sykt, bare sykt. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Hehe morro. Ligger mange slike filmer på blant annet Metacafe og Video Google. Endret 5. mai 2006 av 3lw00d Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg er mindreårig, og ser ikke noe galt med den videoen.Kanskje fordi jeg finner nærmest ingenting frastøtende. Men det finnes da andre personer som kanskje bryr seg. 6047209[/snapback] Men nå er ikke alle mindreårige som deg... Jeg syns den ikke var no særlig frastøtende, men jeg kan tenke meg at det er noen som syns det! Du trenger ikke trykke på en link der det står "sickening fight" da luring... 6047215[/snapback] Det er ikke alle som tenker så langt da vettu.. lag heller en spoiler og skriv hva som er innholdet elns til neste gang da.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 herlig lyd på han der........ enda en herlig lyd: http://media.uselessjunk.org/videos/base_jump_splat.wmv (Liten gross warning) 6047402[/snapback] HAHA, det må være skjebnen. Jeg tenker til meg selv, jeg har ikke lyst til å se dette, men nysgjerringheten tar overhånd. Hva blir jeg møtt med? Jo en tekst med masse tegn Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 det er underholdning på topp, elsker de videoene.. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Folk som slår/sparker andre som ligger nede er feige! Flere mot en er også drit feigt! Filmen var ekkel, skjønner ikke at de gjør slikt frivillig Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 det er underholdning på topp, elsker de videoene.. 6047426[/snapback] Ville du synes det var like underholdene hvis det var du som ble banket ihjel, og blitt lagt ut på nettet? Trodde ikke det nei. Tror ikke det var like morro for han som lå på bakken og fikk trynet sitt ødelagt. Utifra de lydene han laget, høres det ut som om han traff luftrøret med kneet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 herlig lyd på han der........ enda en herlig lyd: http://media.uselessjunk.org/videos/base_jump_splat.wmv (Liten gross warning) 6047402[/snapback] HAHA, det må være skjebnen. Jeg tenker til meg selv, jeg har ikke lyst til å se dette, men nysgjerringheten tar overhånd. Hva blir jeg møtt med? Jo en tekst med masse tegn 6047422[/snapback] kanskje "save target as" hjelper? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) jeg vokste opp med småfilmer av folk som ble kappet hue av i russland og faces of death på datarommet i 7 klasse. dette blir barnemat Endret 5. mai 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 *SNIP* kanskje "save target as" hjelper? 6047444[/snapback] Selvfølgelig, men det gidder jeg ikke nå Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 det er underholdning på topp, elsker de videoene.. 6047426[/snapback] Ville du synes det var like underholdene hvis det var du som ble banket ihjel, og blitt lagt ut på nettet? Trodde ikke det nei. Tror ikke det var like morro for han som lå på bakken og fikk trynet sitt ødelagt. Utifra de lydene han laget, høres det ut som om han traff luftrøret med kneet. 6047443[/snapback] i den vidioen vist i stad ville begge sloss. jeg elsker mma og ufc, og en tilhenger av å se på slosskamper folk kan sikkert håppe på meg å banke meg, men gjør motstand. Kanskje ikke så lent å bli banka av 10stk. men det er ganske uvanlig. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 jeg vokste opp med småfilmer av folk som ble kappet hue av i russland og faces of death på datarommet i 7 klasse. dette blir barnemat 6047446[/snapback] second that! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 jeg vokste opp med småfilmer av folk som ble kappet hue av i russland og faces of death på datarommet i 7 klasse. dette blir barnemat 6047446[/snapback] Dette stemmer vel egentlig ganske godt for min del. Bortsett fra at jeg så det på gutterommet. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) det er underholdning på topp, elsker de videoene.. 6047426[/snapback] Ville du synes det var like underholdene hvis det var du som ble banket ihjel, og blitt lagt ut på nettet? Trodde ikke det nei. Tror ikke det var like morro for han som lå på bakken og fikk trynet sitt ødelagt. Utifra de lydene han laget, høres det ut som om han traff luftrøret med kneet. 6047443[/snapback] i den vidioen vist i stad ville begge sloss. jeg elsker mma og ufc, og en tilhenger av å se på slosskamper folk kan sikkert håppe på meg å banke meg, men gjør motstand. Kanskje ikke så lent å bli banka av 10stk. men det er ganske uvanlig. 6047459[/snapback] Ja, det er greit når begge to er med på det. Men det kan gå for langt, slik som i videoen over. Når man slår en person som allerede er slått ned, 4-5 ganger, før man hopper med kneet i halsen/ansiktet 2 ganger, da er det å ta litt hardt i. Og slike videoer som viser en kar som går opp til en mindre, litt pinglete gutt og sier noe sånt som: "Jeg hører du har slengt dritt om meg", eller noe, og går løs på den stakkars gutten som mest sannsynlig er uskyldig. Det er kvalmt at noen skal bli banket, og kanskje ha et handikap resten av livet for at noen skal kunne legge ut en film på en nettside som kanskje 100 personer kommer til å se. Et liv ødelagt for å underholde 100 personer? Endret 5. mai 2006 av 3lw00d Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 det er underholdning på topp, elsker de videoene.. 6047426[/snapback] Ville du synes det var like underholdene hvis det var du som ble banket ihjel, og blitt lagt ut på nettet? Trodde ikke det nei. Tror ikke det var like morro for han som lå på bakken og fikk trynet sitt ødelagt. Utifra de lydene han laget, høres det ut som om han traff luftrøret med kneet. 6047443[/snapback] i den vidioen vist i stad ville begge sloss. jeg elsker mma og ufc, og en tilhenger av å se på slosskamper folk kan sikkert håppe på meg å banke meg, men gjør motstand. Kanskje ikke så lent å bli banka av 10stk. men det er ganske uvanlig. 6047459[/snapback] Ja, det er greit når begge to er med på det. Men det kan gå for langt, slik som i videoen over. Når man slår en person som allerede er slått ned, 4-5 ganger, før man hopper med kneet i halsen/ansiktet 2 ganger, da er det å ta litt hardt i. Og slike videoer som viser en kar som går opp til en mindre, litt pinglete gutt og sier noe sånt som: "Jeg hører du har slengt dritt om meg", eller noe, og går løs på den stakkars gutten som mest sannsynlig er uskyldig. Det er kvalmt at noen skal bli banket, og kanskje ha et handikap resten av livet for at noen skal kunne legge ut en film på en nettside. 6047478[/snapback] kan ikke tenke hver gang at man havner i rullestol, det kan bli litt feil. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Bare søk etter "backyard wrestling", så kommer definisjonen på en ekte idiot opp. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Synes den lyden han lagde da det var ferdig var helt kvalm! Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) det er underholdning på topp, elsker de videoene.. 6047426[/snapback] Ville du synes det var like underholdene hvis det var du som ble banket ihjel, og blitt lagt ut på nettet? Trodde ikke det nei. Tror ikke det var like morro for han som lå på bakken og fikk trynet sitt ødelagt. Utifra de lydene han laget, høres det ut som om han traff luftrøret med kneet. 6047443[/snapback] i den vidioen vist i stad ville begge sloss. jeg elsker mma og ufc, og en tilhenger av å se på slosskamper folk kan sikkert håppe på meg å banke meg, men gjør motstand. Kanskje ikke så lent å bli banka av 10stk. men det er ganske uvanlig. 6047459[/snapback] Ja, det er greit når begge to er med på det. Men det kan gå for langt, slik som i videoen over. Når man slår en person som allerede er slått ned, 4-5 ganger, før man hopper med kneet i halsen/ansiktet 2 ganger, da er det å ta litt hardt i. Og slike videoer som viser en kar som går opp til en mindre, litt pinglete gutt og sier noe sånt som: "Jeg hører du har slengt dritt om meg", eller noe, og går løs på den stakkars gutten som mest sannsynlig er uskyldig. Det er kvalmt at noen skal bli banket, og kanskje ha et handikap resten av livet for at noen skal kunne legge ut en film på en nettside. 6047478[/snapback] kan ikke tenke hver gang at man havner i rullestol, det kan bli litt feil. 6047489[/snapback] Jeg sa da ingenting om at han havnet i rullestol? Det er mange måter å være funksjonshemmet på. Det er ikke kun de med downs-syndrom og de i rullestol som er funksjonshemmet vet du. Og nei, jeg sier ikke at alle blir skadet. Endret 5. mai 2006 av 3lw00d Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Synes den lyden han lagde da det var ferdig var helt kvalm! 6047500[/snapback] da har du ikke hørt mange lyder.. Noen som kanskje kunne ha havnet under katogorien "kvalme lyder" er den lyden som kommer når russere skjærer av ett hode på en kis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå