Gå til innhold

Real Street Fights - videoer

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann..

Var en eller annen dude jeg fikk god nedlastingsfart av, og det var ikke noe spesielt mere morsomt han hadde, så jeg lasta ned en Real Street Fights -video, just because.. Kikka så vidt på den akkurat nå.. , og jeg må si jeg ble litt kvalm, egentlig..

Men, er slike ting virkelig ekte? ..vel, jeg skjønner at det ER ekte SLOSSING, men om disse folka sloss bare for å sloss på videotape, eller om de var virkelig uvenner og tilfeldigvis så var det en kar med videokamera i nærheten!? hmm..

Det tok virkelig helt av.. Banka og slo i hodet på hverandre.. slo pinner og planker..

Syke, syke folk... :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett en del av disse videoene. Noe jeg virkelig ble kvalm av er en video der to personer sloss, og han ene personen bruker en osteraspe til å raspe opp bakhodet på den andre personen. Hva gjør en slik raspe i en skolegård?

Noen av disse videoene er nok ekte, men mange av de er nokså patetiske, og uekte.

Lenke til kommentar
Har sett en del av disse videoene. Noe jeg virkelig ble kvalm av er en video der to personer sloss, og han ene personen bruker en osteraspe til å raspe opp bakhodet på den andre personen. Hva gjør en slik raspe i en skolegård?

Noen av disse videoene er nok ekte, men mange av de er nokså patetiske, og uekte.

6046987[/snapback]

Fytte svarte!! :sick::confused::ohmy:

..bare skumma igjennom jeg.. Eneste jeg så litt lengre på var en "chick fight" ( :p ), men.. det tok av det også! :(

Lenke til kommentar

Har også sett en video der det står en haug med ungdommer rundt to unggutter som sloss, og mens han ene ligger på bakken steller han andre seg oppå et bord, og hopper ned på han andre med albuen rett ned i ribbeina hans. Man kan definitivt høre et knekk der.

Ikke spesielt morsomt.

Men nå er disse to hendelsene jeg har nevnt, hentet fra de mer ekstreme videoene.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Her jenter:

http://www.wimp.com/sickening/

Fin liten slosskamp det der :)

6047149[/snapback]

Godt forsøk.

6047212[/snapback]

Du trenger ikke trykke på en link der det står "sickening fight" da luring...

6047215[/snapback]

*skru av lyden*

*starte*

*ser greit ut*

Hva faen? Hva var galt med det?

Galt? Hvem sa det var noe galt?

Synes det var en fin kamp jeg...

6047316[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...