Sevald Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei, eg sendte inn eit hovudkort og to rambrikker som ikkje fungerte til nettbutikken eg kjøpte dei på etter avtale med dei. Planen var at dei skulle sjekke delane og evt sende meg nytt. På pakke sporinga, på posten.no, står det at pakka vart henta 26. april. Men når eg har prøvd å ringe dei, eller sendt mail, seier dei berre at eg "må smøre meg med tålmodiheit". Den siste mailen eg sendte (i går), har dei ikkje teke seg bryet med å svare på ein gong. Nå har det gått over ei veke sidan dei henta pakka, er dette normalt? Og kva skal eg gjere? Kan eg kreve noko kompenasjon for "tort og svie"? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det kan ofte ta lang tid før du får noe tilbake. Ofte dem drar ut tiden, eller at ting bare tar tid.. Vet ikke om det er noe regler på det. Men vet at det er låne tilbud på andre ting som mobil osv. Vet ikke hvordan det er på pc deler.. Tror ikke det er noe låner greier men Måtte i såfall hvert få nytt ting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå