udyr Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) jeg kjøpte ny mobiltelefon her om dagen, en samsung x200 med telenor. men når jeg prøver å sende en tekstmelding, så ber den meg om å taste inn et "sms-senter-nummer". hva er dette? og på toppen av det hele, så rabla jeg inn et tilfeldig nummer i rent sinne, og nå får jeg ikke endra det til det som det egentlig skal være. trenger tydeligvis riktig nummer, siden jeg ikke får sendt meldinger. kort sagt, hva er, og hvordan endrer jeg dette sms-senter-nummeret? på forhånd takk Endret 5. mai 2006 av udyr Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 +4790002100 er nr, kjenner ikke hvordan man endrer med samsung men regner med at det sms profil eller noe lignende. Lenke til kommentar
udyr Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 ah jess tusen hjertelig Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Flyttes til Opertører og tjenester, da denne forumseksjonen omhandler ting som sms. Les om inndelingen av amobil-forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=481821 Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå