duottar Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei Har satt sammen et oppsett jeg har vurdert å bestille, men tenkte å høre med dere først om de forskjellige komponentene er bra nok. Det jeg ønsker er et lydløst system. TV-kort har jeg ikke valgt ennå. Her er oppsettet; Silverstone SST-LC16M HTPC MSI 915G NorthQ4001AL Core Duo T2400 Crucial DDR2 PC5300 2GB ASUS GF 7600GT Hitachi 250GB Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ser helt ok ut der.. Men skal det kun brukes til HTPC? Eller skal du bruke den til andre ting også?? Eller tror jeg ikke du vil trenge 2GB. Ville jeg heller kjøpt 1GB og brukt resten av pengene på noe annet.. Men det er meg da Lykke til Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det står ganske tydelig med rød bakgrunn på komplett sine sider om hovedkortet: Dette hovedkortet støtter IKKE Intel Core Duo og Intel Core Solo prosessorer. -Kisp Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det står ganske tydelig med rød bakgrunn på komplett sine sider om hovedkortet: Dette hovedkortet støtter IKKE Intel Core Duo og Intel Core Solo prosessorer. -Kisp 6046928[/snapback] bra sett Gikk ikke så langt at jeg sjekket det :S beklager Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 hvis du trykker på linken til hovedkortet så ser du at det ikke støtter core duo..... Lenke til kommentar
duottar Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Hehe sto veldig markert det også :S Men er det noen andre hk jeg kan se på*? PC'en skal brukes til forskjellig, vil ikke ha "sperre" hvis jeg har lyst å spille på den eller hva jeg måtte finne på Endret 5. mai 2006 av Liar Lenke til kommentar
duottar Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Da vurderer jeg heller dette kh'et; AOpen i975Xa-YDG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå