Joachim_F Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Codemasters har kunngjort et nytt Colin McRae Rally-spill, samt nytt innhold for Race Driver 2006 for PSP. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Colin McRae rally? Jeg trodde det ble byttet til Richard Burns rally... Men da tok jeg feil. Jaja, håper nå at det kan måle seg med de forrige spillene i serien. Er stor fan av dem Lenke til kommentar
koronag Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Richard Burns Rally er fortsatt det beste rally-spillet, men jeg håper på en opptur her, selv om jeg frykter arcade-rally. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 "utviklet spesielt med tanke på at nye spillere lett skal kunne sette seg bak rattet og oppnå gode tider." Er ikke sikker på om det er så positivt.... Lenke til kommentar
griZZli Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 er så sykt happy for at det endelig kommer et rally spill til 360!! å som en gedigen bonus er yndlings grenen rallycros med!! weeeeeeeeeeeeee!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg