Gå til innhold

er dette en bra pc for pengene?

Anbefalte innlegg

jeg skal kjøpe meg pc til konfirmasjon og har vert å undersøkt litt på internett. til slutt kom jeg fram til det her:

*Cooler Master Wave Master Kabinett Sort Aluminium

*NorthQ 4775-500BULK, ATX 500W, 120mm Vifte, 12-17dBA, 4xSATA, SLI, 20/24pin

*MSI K8N SLI-FI, nForce4 SLI, Socket-939, SATA,GbLAN, ATX,Raid, Firewire, PCI-Ex16

*AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket 939 1MB, BOXED m/vifte

*Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 2048MB Kit w/two matched Value Select 1024MB

*Gainward GeForce 7900GT 256MB GDDR3, PCI-Express,"BP7900GT-256-TV-DD"

*Samsung SpinPoint T133S 300GB SATA2 8MB 7200RPM

*Sony DVD-brenner DWQ120AB2 IDE OEM Black DVD+R/+RW and DVD-R/-RW (Dual Layer)

dette blir ca. 13000 tilsammen... er det en grei pris for denne pc'en og er denne pc'en noe å satse på viss jeg skal kjøre di nyeste spillene som css, bf2, farcry og fear uten lagg? blir veldig glad for tilbakemeldinger ;) (PS: er litt noob på pc så helst ikke skriv så mye avansert :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det der er nok en veldig god PC for pengene ja. Du vil nok få kjøre de fleste spillene i høy kvalitet.

6046593[/snapback]

ok :) har du noe forslag til flatskjerm? tenker på en billig 17" tommer...

6046613[/snapback]

Denne her vil jeg tro er god. link.

Lenke til kommentar
synest det var litt lite pc for penga.... tenker du på sli senere?

6046629[/snapback]

sli? er d sånn med to skjermkort eller? eller er d ett annet hovedkort? (er litt nybegynner)

6046674[/snapback]

ja 2 skjermkort ja... men siden du ikke vet hva det er vil jeg ikke anbefale det...

handlevogn til 12500,- fra netshop med 2 stk 250 gb hdd og et 7900gtx som gir en del mere fart en 7900gt

tok ikke med kabinett og si fra hvis linken ikke virker, sliter alltid med handlevognene :yes:

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

6046629[/snapback]

sli? er d sånn med to skjermkort eller? eller er d ett annet hovedkort? (er litt nybegynner)

6046674[/snapback]

Et hovedkort som du kan plassere to skjermkort i. De har da mulighet for å jobbe sammen.

Lenke til kommentar

6046629[/snapback]

6046674[/snapback]

ja 2 skjermkort ja... men siden du ikke vet hva det er vil jeg ikke anbefale det...

handlevogn til 12500,- fra netshop med 2 stk 250 gb hdd og et 7900gtx som gir en del mere fart en 7900gt

tok ikke med kabinett og si fra hvis linken ikke virker, sliter alltid med handlevognene :yes:

6046702[/snapback]

er ikke den prosessoren litt utdatert? så ut som en bra pc ellers :)

Lenke til kommentar

Heisann , angående skjerm Denne er veldig bra , den har muligens et lite etterslep hvis du skal spille mye .. Men så klar og god skjerm som den har skal du lete lenge etter . Har selv testet den og den har utrolig god bildekvalitet.

Men som sagt , skal du spille mye og bryr deg kanskje ikke så mye om sånn super skjerm så kan du kanskje gå for denne ?

Denne har også meget god bildekvalitet og her får du også en rask skjerm med 8 ms.

Det er kanskje litt mye den prisen for det du får igjen ?

så kanskje du heller bør gå for handlelisten som leifeinar anbefaler ?

Her får du meget mye mer for pengene .. :)

Med vennlig Hilsen:

Phinex

edit- noen små leifer.. :cool:

Endret av Phinex
Lenke til kommentar
Heisann , angående skjerm Denne er veldig bra , den har muligens et lite etterslep hvis du skal spille mye .. Men så klar og god skjerm som den har skal du lete lenge etter . Har selv testet den og den har utrolig god bildekvalitet.

Men som sagt , skal du spille mye og bryr deg kanskje ikke så mye om sånn super skjerm så kan du kanskje gå for denne ?

BenQ har også meget god bildekvalitet og her får du også en rask skjerm med 8 ms.

Det er kanskje litt så kanskje du heller bør gå for handlelisten som leifeinar anbefaler ?

Her får du meget mye mer for pengene .. :)

Med vennlig Hilsen:

Phinex

edit- noen små leifer..

6046739[/snapback]

takk for lærerikt svar :)

Lenke til kommentar
er jo samme cpu som du foreslo i første påst :yes: eller?

6046742[/snapback]

jo nå ser jeg d :blush: trodde d stod amd 3200+ ikke 4200+ :p den der pc'en var jo dritbra i forhold til prisen! men hvilket kabinett da? er d bra med et cooler master wave master?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...