Peterpan73no Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 tok dette bildet i høst fordi jeg likte motivet med den lille brua som krysset bekken. Funker det? Hva kan jeg gjøre med det i bildebehandling for å få det bedre? Burde jeg ha valgt en annen vinkel for å få et mer spennende bilde? Alle innspill er svært velkomne. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det er vanskelig å få noe spennende ut av et slikt motiv, men jeg ville nok valgt å gjøre broen mer dominerende i bildet. Lenke til kommentar
ruva Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Tror jeg ville ha lagt meg litt lengre ned slik at brua hadde kommet fram og kanskje fått den til å se litt større ut. Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Bildet virker veldig rotete, blir for mange greiner og strå... Ville kansje sett ut en eller annen detalj på brua, og sett om man kunne fått noe spennende ut av det... Lykke til med fotograferingen Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hmm, var ikke dette fryktlig overeksponert da? Var faktisk litt ubehagelig å se på. Virker også litt blasst (Men det kan selvsagt være skjermen min som gjør dette...) Er enig i de kommentarene du alt har fått ang. at det er rotete. Hadde hjulpet med å kutte ut trærne i overkant. Lavere kamerastilling og mer bro hadde vært på sin plass. Ser det kan bli vanskelig uten å bli våt, men litt må man da ofre for et bilde.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå