Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Finner ikke firmware til D-Link DI-524

Anbefalte innlegg

Som sagt i topic, Finner ikke firmware til D-Link DI-524.. eller finner til den men ikke den jeg har :(

Som dere ser på denne linken må man ha en av de klistremerkene for å laste ned rett firmware..

og jeg har ingen av de..

DI-524v.jpg

Nesten likens som det bare at det står B2 oppe i høyre hjørne,

og der nede står det H\W version B1 og et annen firmware nummer..

hvor skaffer jeg da firmware til min?

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
erhm.. noen som vet hvor det står hvordan man gjør det?

eller noen som kan forklare? :)

6046576[/snapback]

Den som søker på d-link sine sider får svar..

Hvordan oppgraderer jeg firmwaren på min di/dgl-router?

For å oppgradere firmwaren, skal du først sjekke hvilken H/W (hardware revisjon) versjon din router har, dette kan du finne på undersiden av selve routeren. Deretter så laster man ned den nyeste tilgjengelige firmwaren. Disse filene finnes tilgjengelig på www.dlink.no

For å gjøre oppdateringer, så logger man inn på routerens webgrensesnitt. Der inne klikker man på menyen ”Tools” -> ”Firmware”. Klikk på knappen ”Bla Gjennom”, finn filen du lastet ned og klikk OK. Klikk deretter knappen ”Apply” for å fullføre oppgraderingen. Aldri foreta en firmware oppgradering over en trådløs forbindelse, da dette med høy sannsynlighet vil ødelegge routeren.

Endret av Ebola2782
Lenke til kommentar
erhm.. noen som vet hvor det står hvordan man gjør det?

eller noen som kan forklare? :)

6046576[/snapback]

Den som søker på d-link sine sider får svar..

Hvordan oppgraderer jeg firmwaren på min di/dgl-router?

For å oppgradere firmwaren, skal du først sjekke hvilken H/W (hardware revisjon) versjon din router har, dette kan du finne på undersiden av selve routeren. Deretter så laster man ned den nyeste tilgjengelige firmwaren. Disse filene finnes tilgjengelig på www.dlink.no

For å gjøre oppdateringer, så logger man inn på routerens webgrensesnitt. Der inne klikker man på menyen ”Tools” -> ”Firmware”. Klikk på knappen ”Bla Gjennom”, finn filen du lastet ned og klikk OK. Klikk deretter knappen ”Apply” for å fullføre oppgraderingen. Aldri foreta en firmware oppgradering over en trådløs forbindelse, da dette med høy sannsynlighet vil ødelegge routeren.

6046828[/snapback]

fant det der selv også når jeg leita litt, men har ett nytt problem nå..

for å komme inn på routeren må jeg jo gå på http://192.168.0.1/ ifølge brukerhandboken, men kommer ikke inn der =S "siden kan ikke vises"

og dette har funka før, så har routern fått ny ip eller?

edit: fikk fiksa det med å resette routern :)

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...