Liquid_Crystal Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Negativt førsteinntrykk, men ellers mer oversiktlig. Kunne tilpassa fargene på menyen øverst litt mer. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 jeg fikk nesten hetta da siden kom opp, men det slo meg da jeg kikket litt: herlig! kjempepraktisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det var litt uvant i begynnelsen, men nå synes jeg det er helt greit. Jeg har alldri likt forandring skjønner dere. Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hovedmenyen på venstre side er litt glorete for min smak, ellers ser det greit og oversiktlig ut. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 En ting som var veldig iriterende,På hovedsidene feks, datamskiner så flimrer skjermen veldig vist du drar musa litt raskt over varene(teksten) som ligger på sia. http://www.komplett.no/k/kd.asp?bn=10723 Gjør hvertfall det på lapptoppen min 6047665[/snapback] Du er ikke alene... Lenke til kommentar
octopz Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Joda, kompletts nye sidedesign var mye bedre og mer oversiktelig enn det gamle; men kan ikke akkurat si jeg er noen stor fan av den nye "kjøp" knappen som var satt opp for en liten halvtime siden eller noe sånnt: Men de har fjernet den og fått satt inn en mer normal igjen nå da...! EDIT: var kanskje litt lite med bare thumbnail uten link ja, Luzifer... Endret 7. mai 2006 av octopz Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Det bildet ditt var ikke akkurat kjempestort. Edit: der funka det ja. Endret 7. mai 2006 av Luzifer Lenke til kommentar
underground Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 En ting som var veldig iriterende,På hovedsidene feks, datamskiner så flimrer skjermen veldig vist du drar musa litt raskt over varene(teksten) som ligger på sia. http://www.komplett.no/k/kd.asp?bn=10723 Gjør hvertfall det på lapptoppen min 6047665[/snapback] Du er ikke alene... 6058521[/snapback] Får samme her også. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det ligner mer på elkjøp nå:-) 6059024[/snapback] Uten at jeg skal si noe så er ikke det helt tilfeldig.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Liker det gamle bra jeg da... Men blir sikkert vant til dette også. Lenke til kommentar
coban Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det ligner mer på elkjøp nå:-) 6059024[/snapback] Uten at jeg skal si noe så er ikke det helt tilfeldig.... 6065438[/snapback] insinuerer du at elkjøp har kjøpt komplett eller har planer om det? Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 fikk litt bakoversveis når jeg gikk inn på komplett sin side nå akkurat, men det varte ikke lenge.. Sida virker mye mere oversiktlig nå og det liker jeg! Lenke til kommentar
coban Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 fikk litt bakoversveis når jeg gikk inn på komplett sin side nå akkurat, men det varte ikke lenge.. Sida virker mye mere oversiktlig nå og det liker jeg! 6066698[/snapback] Siden er mye mye mye mer oversiktelig nå enn den var før. Kan ikke forstå hvordan komplett har drevet butikk før - elkjøp var først ute sammen med mpx med denne typen layout - og det er mye bedre. Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 En ting som var veldig iriterende,På hovedsidene feks, datamskiner så flimrer skjermen veldig vist du drar musa litt raskt over varene(teksten) som ligger på sia. http://www.komplett.no/k/kd.asp?bn=10723 Gjør hvertfall det på lapptoppen min 6047665[/snapback] Det samme skjer hos meg på to forskjellige maskiner. Windows XP sp 2 Engelsk / IE 6 fullt hotfixet. Det flimrer ikke i FireFox. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Det ligner mer på elkjøp nå:-) 6059024[/snapback] Uten at jeg skal si noe så er ikke det helt tilfeldig.... 6065438[/snapback] insinuerer du at elkjøp har kjøpt komplett eller har planer om det? 6066391[/snapback] Tja... Klikk her.... Forumtråd! Endret 9. mai 2006 av Caddy Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det ligner mer på elkjøp nå:-) 6059024[/snapback] Uten at jeg skal si noe så er ikke det helt tilfeldig.... 6065438[/snapback] insinuerer du at elkjøp har kjøpt komplett eller har planer om det? 6066391[/snapback] Tja... Klikk her.... Forumtråd! 6067967[/snapback] De kommer nok neppe til å kjøpe opp Komplett. Komplett går vel ganske bra om dagen, så da må Elkjøp (eller Dixon) lokke med veldig mye penger til askjeeierne. Netshop er vel også utelukket nå som Netshop har kjøpt opp Microplex og Zepto, og Netshop's eier var vel sjek hos Komplett før. Tror det er større sjanse for at butikker som MPX eller PSdata går med... hvis noen i det hele tatt vil selge til Elkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå