delay Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Hey. Vet ikke hvem av deg jeg skal ha, noen må dytte meg en retning. Den E730, finnes den i en utgave med "semsket" skinn eller noe, slik at det ikke blir så fort riper...mener noen kompiser hadde det... Vil ha en tlf som tåler litt, hadde nylig en K750, kjøpte den samme natt som den kom så den har levd lenge nok, er lei av dårlig joystick og ødelagt høyttaler + defekt foto knapp. Er ett pluss at jeg kan ta bilder, prisen er så og si lik på de så det er ingen avgjørende faktor. ` Hva er forskjellen mellom Samsung SGH-D600 og Samsung SGH-D600E Endret 5. mai 2006 av delay Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 D600 er absolutt å foretrekke. Forskjellen mellom D600 og D600E er at sistnevnte har EDGE. E730 har dårligere batteritid og elendig vinkel på skjermen (noe som gjelder de fleste foldetelefoner/kamskjell fra samsung). Her er en lekse å lære av f.eks Siemens EF81 og Motorola V3 osv der skjermen er mye mer horisontal, vinkel mellom tastedelen og skjermdelen er stor. I tillegg er skjermen til E730 mindre og har lavere oppløsning enn D600 sin. Anbefaler å prøve begge to for å sammenlikne de. Da tror jeg du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 D600 er absolutt å foretrekke. 6070385[/snapback] Enig . D600 er nok en bedre telefon. Har vel det meste unntatt 3g. Men sørg for å få tak i D600E, da dette ikke skulle koste noe mer. Lenke til kommentar
delay Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 kan edge brukes her i norge? og hva er det? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 kan edge brukes her i norge? og hva er det? 6075911[/snapback] Edge kan brukes i Norge ja. Det er på en måte 2,5g og mye raskere enn 2g. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 kan edge brukes her i norge? og hva er det? 6075911[/snapback] Edge kan brukes i Norge ja. Det er på en måte 2,5g og mye raskere enn 2g. 6075984[/snapback] GPRS er 2,5g. Mens Edge blir mer rundt 2,8.. Men tilbake til D600/E730. Jeg ville helt klart kjøpt D600E hvis valget skulle vært mellom de der. Ingen av telefonene tar spesielt bra bilder, vinkelen mellom tasuatur - skjerm på E730 er for liten som nevnt tidligere, samt at skjermen er mye mindre enn på D600. En kamerat har D600e og er fornøyd med den. Med den kan du også vise PP, Word og Excel dokumenter, samt koble den til tv'en. Men det finnes også mange andre telefoner der ute i samme klasse som du også burde ta en titt på! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå