oddflo Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Er det noen som vet om disse komponenten ikke passer: Skjermkort med dvi-i utgang Skjerm med dvi-d inngang Dvi-kabel singel-link Når jeg kobler skjermen til, får jeg horisontale flimrende streker på skjermen. Er det på grunn av kabelen. Sendte skjermkortet til test hos Komplett, og de mente det ikke var noen feil på kortet. Trodde feilen kanskje var at jeg brukte singel-link kabel, og anbefalte dual-link. Noen som har erfaringer med denne problemstillingen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Er det noen som vet om disse komponenten ikke passer: Skjermkort med dvi-i utgang Skjerm med dvi-d inngang Dvi-kabel singel-link Når jeg kobler skjermen til, får jeg horisontale flimrende streker på skjermen. Er det på grunn av kabelen. Sendte skjermkortet til test hos Komplett, og de mente det ikke var noen feil på kortet. Trodde feilen kanskje var at jeg brukte singel-link kabel, og anbefalte dual-link. Noen som har erfaringer med denne problemstillingen? 6046146[/snapback] hva slags skjermkort er det du har? Lenke til kommentar
oddflo Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 GF FX5200 256 MB DDR TV DVI Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 GF FX5200 256 MB DDR TV DVI 6046650[/snapback] ok, da har jeg desverre ikke peil på hva det kan være... Lenke til kommentar
Werewolf85 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Eneste forskjellen du vil oppleve med en dual link kabel er vel mulighet for høyere oppløsning pga. større overføringshastighet... Veldig merkelig problem du har der egentlig, er ikke så veldig god på dette selv, men mener at det skal gå fint å koble en DVI-I enhet på en DVI-D enhet med en DVI-D kabel. Det vil ikke fungere å koble en DVI-D hun kopling/kontakt sammen med en DVI-I han kopling/kontakt, men omvendt vil fungere fint. DVI-I kan overføre både analoge og digitale signaler mens DVI-D bare kan overføre digitale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå