Mellet Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg har 2 språk som jeg har som standard, så når jeg sitter å spiller har jeg på et standard. Men så kommer jeg av å til borti noen knapper på tasturet som endrer språket mens jeg spiller. Har ikke funnet ut hvilke knapper dette er. Noen som vet ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg har 2 språk som jeg har som standard, så når jeg sitter å spiller har jeg på et standard. Men så kommer jeg av å til borti noen knapper på tasturet som endrer språket mens jeg spiller. Har ikke funnet ut hvilke knapper dette er. Noen som vet ? 6045977[/snapback] Shift + Alt endrer språket ditt via tastauret Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Funket det, men jeg har "underspråk". Slik: Norsk - Norsk (Bokmål) - Samisk, utvidet norge Engelsk Med [shift] + [Alt] bytter jeg mellom Engelsk og Norsk, men hvordan kan jeg endre underspråket med tastene ? Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Fant det ut. [sHIFT] + [CTRL] endrer underspråk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå