Straffa Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Denne her ser faktisk bra ut Headset Endret 5. mai 2006 av avanore Lenke til kommentar
bas Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) While no connection is necessary between the Xbox and the headphones, they do have to be hard-wired to the 360 controller in order for the mic to work. Obviously, fully-wireless headphones would be ideal, however, in order to manage cost and hit a relatively affordable $99 price point, Turtle Beach had to make some compromises. Betyr forhåpentligvis at man bare trenger en mottaker koblet til håndkontrollen, men jeg tolker det nesten som at det er en ledning mellom headsettet og kontrolleren, kan selvfølgelig ta feil der altså. Ellers ser jo headsettet veldig kurant ut selv om jeg personlig ikke liker "innkapsling" av begge ørene, synes fort det blir litt klamt. En forbedret trådløs versjon av den typen som er nå hadde jeg satt mest pris på. Smak og behag vel og merke Edit: Så på bildet på neste side i linken, det er koblet via ledning akkurat som det originale headsettet Endret 5. mai 2006 av bas Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Du trenger bare ledning fra kontrolleren til headsetet, samme som du må med vanlige 360 headset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå