Madzi Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) jeg hadde ALDRI festa en kjøler på 800 gram i hk mitt vil heller anbefale XP-120 da den er under halve vekta og nesten like god... dette minnet skal være bra 6063895[/snapback] Enig med deg der, hadde aldri festet en så tung cpu kjøler til mitt HK. Om du har en XP-120 kjøleribbe og slenger på en stillegående papst eller SilenX vifte har du en stille kjøle løsning på cpu som også kjøler veldig bra! Det minnet er bra, to på jobben har det, DE klokker Endret 8. mai 2006 av Madzi Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Så vidt jeg vet kjøler Zalman-kjøleren riktig så bra den og, i tillegg til å være stille. Den er også meget enkel å feste, så jeg tror den holder for meg. XP-120 er da ikke så mye bedre enn Zalman-kjøleren jeg har i mitt oppsett? Endret 8. mai 2006 av miCro Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Så vidt jeg vet kjøler Zalman-kjøleren riktig så bra den og, i tillegg til å være stille. Den er også meget enkel å feste, så jeg tror den holder for meg. XP-120 er da ikke så mye bedre enn Zalman-kjøleren jeg har i mitt oppsett? 6065373[/snapback] er vel litt bedre. men hva har vel noen grader extra load temp og si? føler du at du har lyst på zalman går du for det Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Hvis jeg noen gang kommer til å overklokke kunne det vel vært greit med en god kjøler, men jeg antar at Zalman-kjøleren også vil klare biffen hvis jeg setter opp turtallet på viften. Jeg liker enkle og greie løsninger, og så vidt jeg har lest er XP-120 litt styrete å installere. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg tror jeg bytter ut minnet, og dermed ser nå oppsette slik ut: - Abit AN8 32X - AMD Athlon 64 X2 4200+ - MIST 500W - Corsair TWINX2048-4000PT DDR-DIMM 2048MB CL3 DIM - Club3D GeForce 7900 GTX 512 MB - Zalman CNPS9500LED Greit å ha muligheten til å overklokke om jeg skulle komme til å trenge litt mer ompf en gang i fremtide. Hva tycks? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Spør du meg så ser det grisebra ut! Hadde nok gått for noe lignende selv hadde jeg kjøpt i dag, dog hadde jeg gått for 7900GT med tanke på at jeg er en fattig student Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 du skal ikke være redd for at ting blir varmt. det blir ikke så mye varmere før du gir cpu mere strøm. og det skjer normalt ikke før man er over 2,4ghz (store variasjoner her) er mange som faktisk klokker veldig bra med boxed kjøler. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Det bør altså ikke være noe stort problem å kjøre oppsettet mitt over på 2,4ghz uten at vifta trenger å spinne på maks? Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hovedforskjellen (sånn jeg ser det) på de forskjellige skjermkortmerkene er vel bundelen, sjekk om det er et merke med en god bundle;) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Bundle er det som følger med kortet, right? Pleier det å være noe annet enn spill? Det ser forøvrig ut til at xfx-kortet støtter høyere oppløsninger enn club3d-kortet, men det er hittil den eneste forskjellen jeg ar funnet mellom kortene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå