Gå til innhold

Sommerparade 2006. Info på første post

Blåbær

Anbefalte innlegg

mihkku: Jeg har lest pressemeldingen, og var fult klar over at ClubWeekend fortsatt består. Det jeg irriterer meg grønn over er at Oslo Kommune og Politiet ikke tillater elektronisk musikk i Oslos gater.  :nei:

6530186[/snapback]

Det er nok heller fordi det fører med seg så mye fyll, dop og bråk, særlig blant mindreårige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig at noen glemmer å skrive om DOP, FYLL og SEX blandt mindreårige på Quarten f.eks meen meen, alle vet jo om ignorante Norge.

Så igjen... Avisene skriver jo om at Oslo stinker som turistby og det forstår man jo.

Dark og Ferr, måtte bare poengtere det slik at andre får det med seg :)

Lenke til kommentar
Merkelig at noen glemmer å skrive om DOP, FYLL og SEX blandt mindreårige på Quarten f.eks meen meen, alle vet jo om ignorante Norge.

Så igjen... Avisene skriver jo om at Oslo stinker som turistby og det forstår man jo.

Dark og Ferr, måtte bare poengtere det slik at andre får det med seg :)

6530386[/snapback]

Du har et alt for godt poeng om Quarten, men det er ikke i Oslo så da gir alle faen..

Hva med at politiet eller noen folk sier at de kommer til å taue inn mindreårige som sjangler rundt i gata den dagen? (Det skjer nok ikke at de vil gjøre det; de er for mange!!) De kan i alle fall si at de gjør det å taue inn et par for å markere/vise seg.

Menmen.. Oslo kommune og politiet liker å ødelegge ting for oss =/

EDIT: Noe jeg har lagt merke til. Hadde noe på f.eks. Quarten blitt kansellert hadde det vært store overskrifter i alle avisene, men når en parade i Oslo's gater, som samler 30.000+ blir kansellert er det ikke nevnt med ett ord i avisene..

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Søren ass, jeg som fikk dama til å komme tidligere til oslo bare for paraden. Men så lenge det blir scener med musikk så tror jeg det kan bli bra.

Skjønte ikke helt men er scenene gratis? Skal på privatfest på kvelden så blir ikke noe clubbing om natta i Oslo på meg.

Vel møtt!

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat skal hvertfall inn på Marco V :dribble:

Men sliter litt med overnatting, har ikke så mye penger igjen etter en god-god sommerferie :cool:

Er ikke så godt kjent i Oslo, men hor ligger disse to utestedene?

@ Pi - Reverberate - Hosuse og techno

Hystereo, Twomass, Nemis, EZB, Carl E & Andy, Neo, Tony H

50/100 ved 23.00

@ Hausmania - The summers party - House

Olivier Lieb, Cave, Tron, Whale, Anderas B, Charlotte, Ray Coker, We love the beats

100/180

Lenke til kommentar

Pi ligger i Storgata, nr 20 eller noe sånnt. Ikke så langt ifra John Dee egentlig. Bare noen 100 meter.

Hausmania ligger i Hausmannsgate, og er egentlig heller ikke spesielt langt ifra John Dee :) Noen hundre meter i rettning Grünerløkka, ifra John Dee.

Får se om jeg kan komme meg på sommerparaden, etter at lommeboken min ble stjålet i helgen, og tyvene klarte å få ut alle pengene mine ifra visa-kortet.. Heldigvis får jeg tilbake pengene, men vet ikke når ennå...

Lenke til kommentar

Så at noen hadde problemer med å finne overnatting jeg ;o

Under The Sun har 14ledige senger på Anker Hostel til en pris av 150kr natta, sengetøy er ikke inkl. og må bestilles.

Er 2rom med 14ledige senger altså.

Forespørsel kan sendes på [email protected]

Ja selvom Summerparade ikke blir, så er dette en FANTASTISK helg! :D

Lenke til kommentar

Ser ut til at det blir hotell, Rica Travel Hotell Oslo, Arebeidergaten 4. Så da blir det et stykke å gå til John Dee å resten av plassen hvor festene foregår..

Må se om vi finner noe hotell nærmere tror jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...