Bytex Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Bare håper vi slipper å se hundrevis av fulle småunger rundt i karl johan hele dagen. For det var en merkelig greie ifjor. Vi bare var i Oslo for å se på hele opplegget, og overalt støtte vi på fjortiser i bare BH som sjangla rundt omkring og var "sååå kewwwle azzzz". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Bare håper vi slipper å se hundrevis av fulle småunger rundt i karl johan hele dagen. For det var en merkelig greie ifjor. Vi bare var i Oslo for å se på hele opplegget, og overalt støtte vi på fjortiser i bare BH som sjangla rundt omkring og var "sååå kewwwle azzzz". 6219934[/snapback] Det der var litt (=veldig) irriterende ja!! -- Jeg begynner å rote litt i opplegget nå jeg.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Rakib: Kan du redigere det litt i første post sånn at det ikke blir så ufattelig rotete?? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Noen som vet hvordan det ligger ann med sommerparaden? Noen sider med mere info? I første posten stemmer ikke dato og dag helt overens, kan kanskje oppdatere slik at det blir riktig.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Sånn oppdatert, ble litt forvirret selv. Ja det blir sommerparade lørdagen 29. Men mye annet som skjer iforbindelse med paraden, prøvd å få med litt av det oxo. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Da var billett til både Under The Sun og Marco V dagen før bestilt . Så da blir det å hente dem på mandag Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 2uker igjen nå! Eller -1dag da! Kommer mer info om årets Summerparade på www.summerparade.no Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg må faen meg skaffe meg nytt bankkort. På Ferry konserten slapp de meg så vidt inn pga bildet på bankkortet er så gammelt.. Har bare vært så slapp at jeg ikke har orket å få et visakort.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg må faen meg skaffe meg nytt bankkort. På Ferry konserten slapp de meg så vidt inn pga bildet på bankkortet er så gammelt.. Har bare vært så slapp at jeg ikke har orket å få et visakort.. 6503133[/snapback] Hah, fikk mitt kort i 8. klasse, og bildet er fra 7. Ligner 0... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg må faen meg skaffe meg nytt bankkort. På Ferry konserten slapp de meg så vidt inn pga bildet på bankkortet er så gammelt.. Har bare vært så slapp at jeg ikke har orket å få et visakort.. 6503133[/snapback] Hah, fikk mitt kort i 8. klasse, og bildet er fra 7. Ligner 0... 6503153[/snapback] Han vakten sto med bankkortet mitt i 1 min Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg må faen meg skaffe meg nytt bankkort. På Ferry konserten slapp de meg så vidt inn pga bildet på bankkortet er så gammelt.. Har bare vært så slapp at jeg ikke har orket å få et visakort.. 6503133[/snapback] Hah, fikk mitt kort i 8. klasse, og bildet er fra 7. Ligner 0... 6503153[/snapback] Han vakten sto med bankkortet mitt i 1 min 6503158[/snapback] 10hi, bra med mopedlappen eller noe da, med et mer "oppdatert" bilde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Vurderer nesten å ta med passet!! Men det er litt dumt å miste det.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Vurderer nesten å ta med passet!! Men det er litt dumt å miste det.. 6503226[/snapback] DU vurderte vel det før Ferry også, gjorde du ikke? Hvordan gikk det forresten med billettene dine? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Vurderer nesten å ta med passet!! Men det er litt dumt å miste det.. 6503226[/snapback] DU vurderte vel det før Ferry også, gjorde du ikke? Hvordan gikk det forresten med billettene dine? 6519467[/snapback] Kom ikke hjem før kl 5 i dag (da stenger posten), så jeg tror jeg må bestille dem på nytt Og ja, jeg vurderer å ta med passet for han vakten på FC sto jo faen meg å så på bankkortet mitt i 100 år! Jeg trygla meg nesten inn jo =/ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Hehe, hadde med passet hver gang jeg skulle ut da jeg studerte i usa. er en vanesak. ikke no stress. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Paraden er avlyst!! Faen ta Oslo kommune og politiet!! BRENN! http://www.summerparade.no/clubweekend/sum...essemelding.htm Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Summerparade 2006 er avlyst ja men dere glemmer noe... Club Weekend består med flere heftige parties denne helga! Under The Sun, Orange +++ Les pressemeldingen nøye så får dere med alt and. dette! Og husk å møt opp på Jernbanetorget kl 13.00 den 29 Juli for et opprop mot Oslo Kommune! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg sa aldri at de andre greiene var avlyst gjorde jeg..? Under The Sun + Marco V ftw!! Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 mihkku: Jeg har lest pressemeldingen, og var fult klar over at ClubWeekend fortsatt består. Det jeg irriterer meg grønn over er at Oslo Kommune og Politiet ikke tillater elektronisk musikk i Oslos gater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå