Gå til innhold

24 sesong 5 - TV2 *ingen spoiler*

Anbefalte innlegg

Jeg tror nervegassen fortsatt blir kjørt rundt i USA i den traileren vi ser han slemme ringer fra. Han sier jo selv at de skal angre på det de har gjort. Og da vil de kanskje bruke gassen mot USA? Enig at de fant muldvarpen litt tidlig ja. Men hvem kan det i såfall være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror nervegassen fortsatt blir kjørt rundt i USA i den traileren vi ser han slemme ringer fra. Han sier jo selv at de skal angre på det de har gjort. Og da vil de kanskje bruke gassen mot USA? Enig at de fant muldvarpen litt tidlig ja. Men hvem kan det i såfall være?

Intresant teori, kanskje den mest sansynlige også...Men tror nok det dukker opp flere spørsmål etterhvert...

Lenke til kommentar
Jeg tipper at gassen blir brukt mot CTU eller hos Presidenten, men holder en knapp på CTU.

24 er den beste serien ever

6252332[/snapback]

nei, dei blir nok ikkje brukt direkte mot CTU. blir sikkert brukt mot presidenten og en plass i USA der det er sinnsykt mange folk. (dvs. hele USA :!: )

Lenke til kommentar
Jeg har sett episode 8 og 9, finner ikke tieren. Jeg får vel vente da. :(

6314880[/snapback]

eg sprekker etterpå :p har hele sesongen framfor meg :D

Så no skal eg slutte å snakke i denne tråden, slik at det ikkje blir noe spoilere fra min side :p hehe

Lenke til kommentar
Jeg har sett episode 8 og 9, finner ikke tieren. Jeg får vel vente da. :(

6314880[/snapback]

eg sprekker etterpå :p har hele sesongen framfor meg :D

Så no skal eg slutte å snakke i denne tråden, slik at det ikkje blir noe spoilere fra min side :p hehe

6337481[/snapback]

Du sprakk du også ja..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...