Gå til innhold

24 sesong 5 - TV2 *ingen spoiler*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lynn er nok den litt sære typen ja, men en god leder er han nok...

6129861[/snapback]

bare vent. han kommer sikkert til å bli en jævel :p

6129881[/snapback]

Jeg tror han er en av de gode... :)

6129902[/snapback]

tviler. men de får kun tiden vise. ;)

Lenke til kommentar
hva var det de hadde under gulvet radioaktivt stoff eller??

6129652[/snapback]

så ut som noe biologiske greier... hjelper fint lite med gassmasker mot radioaktiv stråling... :p så....noe biologisk som lå nedfryst...

irriterer meg at dei alltid ska fucke opp for Jack!

Lenke til kommentar
hva var det de hadde under gulvet radioaktivt stoff eller??

6129652[/snapback]

så ut som noe biologiske greier... hjelper fint lite med gassmasker mot radioaktiv stråling... :p så....noe biologisk som lå nedfryst...

irriterer meg at dei alltid ska fucke opp for Jack!

6131162[/snapback]

Det er det som holder serien gående vet du ;) .

Lenke til kommentar

joda... ikkje nåke å sei på det da... :p irriterende for det... men hadde en dårlig følelse ang han nye fyren asså...! men plutselig å eide han alle med å redde Jack! "Flanking 2 - position"!! :thumbs:

men han kan bli litt pain in the butt!

Lenke til kommentar

Må si meg enig her. Har ikke så veldig god følelse for han nye "sjefen". Han får vel goodwill nå, siden han redda situasjonen, men vi kjenner ikke fyr'n godt nok enda til å si om han er goodie eller bad.

Det er noe med en tidligere hobbit... føler ikke jeg stoler helt på han enda...

Lenke til kommentar
Men jeg har en følelse av at han er slem...

6133538[/snapback]

Det kan tenkes at han har fått rollen nettopp fordi han spilte en hobbit som aldri kunne gjøre noen noe vondt, slik at man tror at han er goodguy, og så viser det seg kanskje senere at det er slemming han har kommet for å være, for å balansere skuespillerprestasjonene sine?

Var usikker på om jeg orket en omgang til med 24, men det begynner iallefall spenende nok og plottet så langt virker ok (innenfor visse grenser såklart)

Lenke til kommentar

En ganske god episode dette. Jeg syns Lynn var ganske snill og god jeg, han var hvertfall ikke en muldvarp :!: . Kjæresten til Chloe var jo muldvarp, om vi kan kalle han det. Ikke noe overraskelse akkurat. Jeg håper de får noe på han Mr Cummings i neste episode. Men har en følelse at det ikke blir så lett, selvom kona til presidenten har stukket av.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jo såg den :p eg satt i godstolen og smilte når Jack grisebanka Cummings :D

Noen som har teorier på Hvor nervegassen er forsvunnet?

eg tenkte meg egentlig på forrhånd at den ikkje kom til å forlate USA, siden det alltid er der det skjer :)

Men no som "spionene/muldvarpene" er funnet, så tidlig i serien, må vel det finnes flere? det har jop aldri skjedd før at mudvarpene har blitt oppdaget så tidlig i sesongen.

Endret av vegis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...