Gå til innhold

24 sesong 5 - TV2 *ingen spoiler*


Anbefalte innlegg

eg vet hvilke person du sikter til...

 

Men hvilke person var det som motarbeidet palmer i sesong 3 eller 4 da?

 

 

Men WTF, skjekk bilde eg la til no, dette er ra sesong 4, han torroristen der, er det ikkje han som er terrorist lederen på flyplassen no og? han "sherek"

 

 

 

0700s4.gif

 

 

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm... eg vett ikkje heilt... eg trur egentlig ikkje det... men han fyren som e i det rommet med skjermene... (han som alle terroristene ringer til) er det noe kjent med.... men trur nok de har vært glupe nok til å finne nye skuespillere til rollene da :p

 

...eller...?

Lenke til kommentar

Vedder på at Chloe,s kjæreste er terrorist. Spørsmålet er vel:Kven var det som visste at Jack Død?

 

Tony, Michelle, Palmer, Chloe. to død, ein skada, ei som er i livet(usannsynlig at Chloe er

 

Tilfeldig?

 

leif..

Endret av brd
Lenke til kommentar
Vedder på at Chloe,s kjæreste er terrorist.  Spørsmålet er vel:Kven var det som visste at Jack Død?

 

Tony, Michelle, Chloe. Ein død, ein skada, ei  som er i livet(usannsynlig at Chloe er terrorist. Men hugs: I forige sesong var det Russland som ha Jack Bauer til fange. Han lederen får gisselakksjonen er russisk.

 

Tilfeldig?

 

leif..

6088223[/snapback]

For det første så visste også presidenten om at Jack var i live.., For det andre, var det ikkje Kinesarane som ville ha tak i Jack sist sesong? Hukse iallefall ein sånn Ching-chong chinamann frå ambasaden som snakka i telefonen med CTU

 

Edit: Leif

Endret av Doughman
Lenke til kommentar
Vedder på at Chloe,s kjæreste er terrorist.  Spørsmålet er vel:Kven var det som visste at Jack Død?

 

Tony, Michelle, Chloe. Ein død, ein skada, ei  som er i livet(usannsynlig at Chloe er terrorist. Men hugs: I forige sesong var det Russland som ha Jack Bauer til fange. Han lederen får gisselakksjonen er russisk.

 

Tilfeldig?

 

leif..

6088223[/snapback]

For det første så visste også presidenten om at Jack var i live.., For det andre, var det ikkje Kinesarane som ville ha tak i Jack sist sesong? Hukse iallefall ein sånn Ching-chong chinamann frå ambasaden som snakka i telefonen med CTU

 

Edit: Leif

6088302[/snapback]

jo det var kineserene. Men ser ut som kinserene ikkje har noe med disse terroristene som har gisselaksjon no...

Lenke til kommentar
Vedder på at Chloe,s kjæreste er terrorist.  Spørsmålet er vel:Kven var det som visste at Jack Død?

 

Tony, Michelle, Chloe. Ein død, ein skada, ei  som er i livet(usannsynlig at Chloe er terrorist. Men hugs: I forige sesong var det Russland som ha Jack Bauer til fange. Han lederen får gisselakksjonen er russisk.

 

Tilfeldig?

 

leif..

6088223[/snapback]

For det første så visste også presidenten om at Jack var i live.., For det andre, var det ikkje Kinesarane som ville ha tak i Jack sist sesong? Hukse iallefall ein sånn Ching-chong chinamann frå ambasaden som snakka i telefonen med CTU

 

Edit: Leif

6088302[/snapback]

jo det var kineserene. Men ser ut som kinserene ikkje har noe med disse terroristene som har gisselaksjon no...

6088642[/snapback]

Han lederen var vel russisk!?

Lenke til kommentar
Vedder på at Chloe,s kjæreste er terrorist.  Spørsmålet er vel:Kven var det som visste at Jack Død?

 

Tony, Michelle, Chloe. Ein død, ein skada, ei  som er i livet(usannsynlig at Chloe er terrorist. Men hugs: I forige sesong var det Russland som ha Jack Bauer til fange. Han lederen får gisselakksjonen er russisk.

 

Tilfeldig?

 

leif..

6088223[/snapback]

For det første så visste også presidenten om at Jack var i live.., For det andre, var det ikkje Kinesarane som ville ha tak i Jack sist sesong? Hukse iallefall ein sånn Ching-chong chinamann frå ambasaden som snakka i telefonen med CTU

 

Edit: Leif

6088302[/snapback]

jo det var kineserene. Men ser ut som kinserene ikkje har noe med disse terroristene som har gisselaksjon no...

6088642[/snapback]

Han lederen var vel russisk!?

6088653[/snapback]

 

 

for terroristene, eller den kinesiske ambasede i LA?

6088668[/snapback]

Han lederen i gisselaksjonen i flyplassen var russisk ja. Om han har noe med kineserne tror jeg ikke. Han var jo en utbryter fra den russiske hæren som ville ha avtalen med en allianse mot terrorister spolert.

Lenke til kommentar

først: irriterende med qotes!...i alle fall så mange!

 

så: han ville ikkje at USA og Russland skulle inngå ein allianse mot terroristene i Russland, fordi det da hadde vært BAD for terroristene i Russland... :p

 

var kinesere som ville ha han sist...pga at han hadde løpt rundt inne på den Kinesiske Ambasaden og det fikk en av vaktene til å drepe ambassadøren - nedtur for Kina - så de skylte på Jack...

 

ang. typen til Chloe så trur eg ikkje at han e ein terrorist, men bare litt smådum....sånn som mange (i alle fall eg) trudde Edgar Stiles var når han kom inn i serien...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...