Gå til innhold

24 sesong 5 - TV2 *ingen spoiler*

Anbefalte innlegg

skulle ønske TV2 kunne sendt 2 episoder pr uke, slik som forige torsdag.

Usa er jo egentlig ferdig med sesong 5, mangler bare 3 episoder ca.

og da hadde vi sluppet å vente år og dag for å få svar.. :p

6084329[/snapback]

Er enig... hadde vært mye bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bra episode i dag :) ser ut til at CTU har kommet i kontakt medJack igjen. og at dei ikkje lenger tror det er han som drepte palmer :)

tviler på at derek blir drept

6085293[/snapback]

Jack har ikke lenger kontakt med CTU. Han ovega seg jo for Derek...
Lenke til kommentar
bra episode i dag :) ser ut til at CTU har kommet i kontakt medJack igjen. og at dei ikkje lenger tror det er han som drepte palmer :)

6085293[/snapback]

6085316[/snapback]

jaja. vet det at jack overga seg, men nå tror ikkje CTU at det er jack som drepte prseisdentent, det var egentlig det eg prøvde å formidle :p

Lenke til kommentar

6085293[/snapback]

6085316[/snapback]

jaja. vet det at jack overga seg, men nå tror ikkje CTU at det er jack som drepte prseisdentent, det var egentlig det eg prøvde å formidle :p

6085896[/snapback]

Åja. Det tror de nok ikke lenger nei...

:)

Lenke til kommentar

oi! en 24 tråd :D

likte det når Jack bare sprengte en terrorist med telefonen sin...bare jack som kan gjøre noe sånn... hehe... det pleier jo normalt å skje noe "stort" i begynnelsen, men det blir bare brukt til å avdekke noe enda større...som det begynte med kidnappingen av presidentens sønn (tror jeg) i sist sesong, og endte med 'da Big Bang' i ørkenen....

men jack kommer jo såklart til å redde dagen da.... :D enten det eller så dør han i siste episode... (igjen :hmm:)

vil bare påpeke at jeg ikke har sett noen flere episoder enn til 3....dette er bare spekulasjoner.... ;)

Endret av McNaughty
Lenke til kommentar
hehe... vett... :D men ein ting som irritere den høgre lunga av meg e den idiotiske presidenten som replaced Palmer!

bare eg ser han så kjenne eg at blodet koker!  :realmad:

6087307[/snapback]

eg e så ening så enig med deg. håper han blir drept også :tease:

Lenke til kommentar

hadde vært villt fett!! ei kule gjennom noe viktig...så kan han kule eks-rådgiveren til palmer (er vel rådgiveren til nåværende pres. og men...) bli president i stedet! han fyren med brillene.... help me out people :p

uansett.....han kunne blitt president.... :thumbup:

Lenke til kommentar
hadde vært villt fett!! ei kule gjennom noe viktig...så kan han kule eks-rådgiveren til palmer (er vel rådgiveren til nåværende pres. og men...) bli president i stedet! han fyren med brillene.... help me out people :p

uansett.....han kunne blitt president.... :thumbup:

6087348[/snapback]

NEI. han hater eg mer nesten :p:tease:

Lenke til kommentar
kødde du? det går jo ikkje an! han hjelpe jo Jack jo! han gjorde i alle fall det i sist sesong... eller, mulig at han bare hjalp presidenten...men ved å gjøre det hjalp han Jack og :D

6087366[/snapback]

mener å huske at det var en sesong han både motarbeidet jack og presidentet, husker eg feil no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...