B4stian Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 skulle ønske TV2 kunne sendt 2 episoder pr uke, slik som forige torsdag. Usa er jo egentlig ferdig med sesong 5, mangler bare 3 episoder ca. og da hadde vi sluppet å vente år og dag for å få svar.. 6084329[/snapback] Er enig... hadde vært mye bedre. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 bra episode i dag ser ut til at CTU har kommet i kontakt medJack igjen. og at dei ikkje lenger tror det er han som drepte palmer tviler på at derek blir drept Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 bra episode i dag ser ut til at CTU har kommet i kontakt medJack igjen. og at dei ikkje lenger tror det er han som drepte palmer tviler på at derek blir drept 6085293[/snapback] Jack har ikke lenger kontakt med CTU. Han ovega seg jo for Derek... Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Var det bare meg eller ble blodpølen under derek mye større plutselig? DRIT KUL EPISODE.. 24 er bare best Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg tror den ble større ja... Spennende som alltid. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hehe, Derek begynte sikkert å blø i et gammelt sår i kneet Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 bra episode i dag ser ut til at CTU har kommet i kontakt medJack igjen. og at dei ikkje lenger tror det er han som drepte palmer tviler på at derek blir drept 6085293[/snapback] Jack har ikke lenger kontakt med CTU. Han ovega seg jo for Derek... 6085316[/snapback] jaja. vet det at jack overga seg, men nå tror ikkje CTU at det er jack som drepte prseisdentent, det var egentlig det eg prøvde å formidle Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 bra episode i dag ser ut til at CTU har kommet i kontakt medJack igjen. og at dei ikkje lenger tror det er han som drepte palmer tviler på at derek blir drept 6085293[/snapback] Jack har ikke lenger kontakt med CTU. Han ovega seg jo for Derek... 6085316[/snapback] jaja. vet det at jack overga seg, men nå tror ikkje CTU at det er jack som drepte prseisdentent, det var egentlig det eg prøvde å formidle 6085896[/snapback] Åja. Det tror de nok ikke lenger nei... Lenke til kommentar
McNaughty Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) oi! en 24 tråd likte det når Jack bare sprengte en terrorist med telefonen sin...bare jack som kan gjøre noe sånn... hehe... det pleier jo normalt å skje noe "stort" i begynnelsen, men det blir bare brukt til å avdekke noe enda større...som det begynte med kidnappingen av presidentens sønn (tror jeg) i sist sesong, og endte med 'da Big Bang' i ørkenen.... men jack kommer jo såklart til å redde dagen da.... enten det eller så dør han i siste episode... (igjen ) vil bare påpeke at jeg ikke har sett noen flere episoder enn til 3....dette er bare spekulasjoner.... Endret 12. mai 2006 av McNaughty Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 vil bare påpeke at jeg ikke har sett noen flere episoder enn til 3....dette er bare spekulasjoner.... 6086683[/snapback] det er bare vist 3 episoder i Norge. han har vel ingen grunn til å "dø" i slutten av denne sesongen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Så langt syns jeg dette er den beste sesongen.. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Så langt syns jeg dette er den beste sesongen.. 6087068[/snapback] Det syntes jo kanskje de fleste etter 3 episoder i andre sesonger og.. Men uansett ser den veldig bra ut . Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 ja begynnelsen har vært strålende.. det blir artig å se hvordan jack får seg løs fra terroristene Lenke til kommentar
McNaughty Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 hehe... vett... men ein ting som irritere den høgre lunga av meg e den idiotiske presidenten som replaced Palmer! bare eg ser han så kjenne eg at blodet koker! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 hehe... vett... men ein ting som irritere den høgre lunga av meg e den idiotiske presidenten som replaced Palmer! bare eg ser han så kjenne eg at blodet koker! 6087307[/snapback] eg e så ening så enig med deg. håper han blir drept også Lenke til kommentar
McNaughty Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 hadde vært villt fett!! ei kule gjennom noe viktig...så kan han kule eks-rådgiveren til palmer (er vel rådgiveren til nåværende pres. og men...) bli president i stedet! han fyren med brillene.... help me out people uansett.....han kunne blitt president.... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 hadde vært villt fett!! ei kule gjennom noe viktig...så kan han kule eks-rådgiveren til palmer (er vel rådgiveren til nåværende pres. og men...) bli president i stedet! han fyren med brillene.... help me out people uansett.....han kunne blitt president.... 6087348[/snapback] NEI. han hater eg mer nesten Lenke til kommentar
McNaughty Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 kødde du? det går jo ikkje an! han hjelpe jo Jack jo! han gjorde i alle fall det i sist sesong... eller, mulig at han bare hjalp presidenten...men ved å gjøre det hjalp han Jack og Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 kødde du? det går jo ikkje an! han hjelpe jo Jack jo! han gjorde i alle fall det i sist sesong... eller, mulig at han bare hjalp presidenten...men ved å gjøre det hjalp han Jack og 6087366[/snapback] mener å huske at det var en sesong han både motarbeidet jack og presidentet, husker eg feil no? Lenke til kommentar
McNaughty Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 uten at eg e sikker så må eg sei at eg trur du tar feil ska se om eg finne et bilde av karen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå